Joachim_F Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 MMO-spillet heter nå Infestation: Survivor Stories. Les hele saken Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hvorfor ikke bare kalle spillet for 'Skandalespillet' eller 'Katastrofespillet'? Passer perfekt! 6 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Dette må vel være en av de spillene folk hadde størst forventninger til som ble alt annet enn bra? Spilt det to ganger, etter det ble det slettet. Lenke til kommentar
Populært innlegg Nixxen Skrevet 21. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. juni 2013 Så for meg at dette var en sleip måte å lure til seg en ny og blank metacritic side - så jeg sjekket. Metacritic er "on the ball" for å si det slik. De har heller endret navn fra "The War Z" til "Infestation: Survivor Stories", noe som også medfører at alle de tidligere reviewene ble overført. *fornøyd* 12 Lenke til kommentar
zen master Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Er så lei av alle disse jævla zombie spillene 3 Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Så for meg at dette var en sleip måte å lure til seg en ny og blank metacritic side - så jeg sjekket. Metacritic er "on the ball" for å si det slik. De har heller endret navn fra "The War Z" til "Infestation: Survivor Stories", noe som også medfører at alle de tidligere reviewene ble overført. *fornøyd* Det er etter sigende copyright-problematikk opp mot den kommende zombiefilmen World War Z som er utslagsgivende. 1 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Er så lei av alle disse jævla zombie spillene Har du faktisk spillt absolutt alle av zombiespille som man finner ute på markedet? WOW! Endret 21. juni 2013 av Hafti 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Bortkast av penger, ikke kjøp! Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Ser det skrives mye dritt om spillet og utviklerne. Noen her som faktisk har spilt spillet, og kan si de kjenner seg igjen i det som skrives? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Ser det skrives mye dritt om spillet og utviklerne. Noen her som faktisk har spilt spillet, og kan si de kjenner seg igjen i det som skrives? Jeg har spilt i Ca 1 time tilsammen på de 3 karakterene jeg skapte rett etter hverandre. Første karakter gikk jeg 30 meter fra mitt spawnpoint og ser at det kommer 2 løpende zombier imot meg, jeg hadde ikke noe våpen der og da, så jeg løp. Plutselig hører jeg noen skudd fra skogsområdet, og ser at kuler flyver rett forbi meg, trodde først at vedkommende skulle ta ut de ville skapningene, men nei. Jeg ble brutalt myrdet på stedet. 2 karakter så datt jeg ned en plass, døde momentant. 3 karakter kjøpte jeg meg en del på marketplacen, ble stående på en lastebilplatt i nesten 30 min, pågrunn av mengder zombier som respawner. Jeg døde da av at en zombie kommer og insta killer meg, og jeg mistet alle items som jeg kjøpte. Gameplayet virker kjedelig og er ikke akkurat givende. Som sagt bare 1 time inn i spillet. 2 Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg gremmes av at så mange mennesker fortsatt kjøper spillet til en gjeng drittsekker. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Takk for at dere advarer oss! Haha så tragisk, prøver å kamuflere dritten med nytt navn... nå hater jeg dem ENDA mer Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Tja, Rickenbacker, de skifter navn etter at de tapte et søksmål fra filmselskapet bak World War Z. De syntes at navnet var for likt World War Z. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 War Z er noe av det dårligste spillet jeg har spilt. Alt fra animasjoner til lyder til grafikk var helt på bærtur. Helt sykt at så mange faktisk kjøpte spillet...... hva skjer. 1 Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg kan skjønne at de skifter navn etter alt som har kommet fram i lyset, men at jeg skulle gi dem penger for dritt-spillet er omtrent like sannsynlig som at jeg velvillig skulle gi kredittkort nummeret mitt til russisk mafia. Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Det blir ikke fullkornshvete av havrelefse med nytt papir. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Ser det skrives mye dritt om spillet og utviklerne. Noen her som faktisk har spilt spillet, og kan si de kjenner seg igjen i det som skrives? Ja, har vel rundt 40 timer på det. I dag fatter jeg ikke hvordan jeg holdt ut i så mange timer med dette spillet. Muligens fordi at jeg forventet at det kom noen drastiske endringer under utviklingen fra alpha - beta. Det skjedde ikke. Tror ennå de ikke har addet biler/svømming på spillet, noe de lovet skulle komme 1 måned etter release (november i fjor?) Tror jeg hadde helt blackout i 2 ukers tid, startet spillet nettopp å kan ikke FATTE hva jeg har holdt på med.. skammer meg faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Ja, har vel rundt 40 timer på det. I dag fatter jeg ikke hvordan jeg holdt ut i så mange timer med dette spillet. Muligens fordi at jeg forventet at det kom noen drastiske endringer under utviklingen fra alpha - beta. Det skjedde ikke. Tror ennå de ikke har addet biler/svømming på spillet, noe de lovet skulle komme 1 måned etter release (november i fjor?) Tror jeg hadde helt blackout i 2 ukers tid, startet spillet nettopp å kan ikke FATTE hva jeg har holdt på med.. skammer meg faktisk. Så kjøp deg Arma 2, og Arma 2: Operation arrowhead, OG SPILL DAYZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå