Arodem Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Snur ikke selv om Xbox One har endret bruktspillordningen sin. Les hele saken Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Mon tro om det kommer til å være forskjell på digitale, låste utgaver av spillene og diskbaserte spill. Skal ikke se bort i fra at man får tilgang til eksklusiv DLC om man kjøper spillene digitalt, både på PS4 og X1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Tiden får vise om EA har planer om å erstatte dette med noe verre. Det er faktisk mye som tyder på at selskapet har planer om å bygge opp den negative omtalen de har fått. Lenke til kommentar
tabbeber Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Tiden får vise om EA har planer om å erstatte dette med noe verre. Det er faktisk mye som tyder på at selskapet har planer om å bygge opp den negative omtalen de har fått. Sa ikkje EA for ei stund sia at dei ville ha mikrotransaksjon i alle spel? Eg tykkjer det er verre, av prinsipp. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Så lenge mikrotransaksjonene er "fjas" som legendariske drakter/stadioner osv, så driter jeg i det. Online-pass har vært noe drit som burde fått mer pes enn det har fått. 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Så lenge mikrotransaksjonene er "fjas" som legendariske drakter/stadioner osv, så driter jeg i det. Online-pass har vært noe drit som burde fått mer pes enn det har fått. Enig. Så lenge DLC er visuelle effekter og stæsj som ikke påvirker gameplay er jeg åpen for slike ting. Men DLC som gir fordeler i spill, eller i form at utvidelser som at "gammel" standard burde vært en del av spillet er jeg ikke glad for. Dessverre hiver folk seg over disse, så de er nok kommet for å bli, Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Sa ikkje EA for ei stund sia at dei ville ha mikrotransaksjon i alle spel? Eg tykkjer det er verre, av prinsipp. De gikk faktisk tilbake på det også. http://www.eurogamer.net/articles/2013-03-06-ea-backtracks-statement-that-it-will-put-micro-transactions-in-all-future-games Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 En "grei" mikrotransaksjon i mine øyne er når man kan betale for XP-boost eller betale for ren XP. Da kan de som vil kjøpe seg opp og fram, mens de i praksis ikke får noen fordel i forhold til dem som spiller mye. Slik fungerer Ultimate Team i dag i form av kortpakkene man kan kjøpe for ingame coins. Noe tilsvarende på Be-a-Pro online figur hadde ikke tatt livet av meg. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 De gikk faktisk tilbake på det også. http://www.eurogamer...ll-future-games Nå mangler bare at de gir ut spillene på Steam igjen Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Nå mangler bare at de gir ut spillene på Steam igjen Selv om jeg liker Steam jeg, så håper jeg at det onde imperiet klarer å stå imot overmakten fra dampmaskin-herrene. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Selv om jeg liker Steam jeg, så håper jeg at det onde imperiet klarer å stå imot overmakten fra dampmaskin-herrene. Hehe, Jeg liker Steam her selv, men det faktum at du ikke kan velge å lempe av spillet bort ifra det er et stort minus fra min sin side. Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hehe, Jeg liker Steam her selv, men det faktum at du ikke kan velge å lempe av spillet bort ifra det er et stort minus fra min sin side. Det er alltid en bøyg er det ikke? Det viktigste er at folk er klare over hva de faktisk betaler for. Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Joey! What have they done to you? Om de hadde kjøpt rettighetene til at resten av gjengen fra Friends skulle være med så skulle jeg ha kjøpt mitt første Call of Duty spill. Det kunne blitt fryktelig bra om historien var at vi fulgte den tidligere vennegjengen som nå hadde vervet seg for å forsvare et hjemland i krise. For å skape en link til tv-serien og for å gjøre noen scener mer ubehagelige så skulle det ha vært en laughtrack noen steder i spillet, som regel i ganske upassende situasjoner. Om spillet faktisk hadde gått above and beyond the Call of Duty så kunne jo historien vært litt dynamisk slik at hvem som faktisk overlevde og hvem som kom hjem med alle lemmer i behold faktisk kom an på noen valg spilleren hadde gjort tidligere. (Men som var uforutsigbare og ikke presentert for deg i store bokstaver.) Lurer på om Phoebe kunne ha brukt skytevåpen på en forsvarlig måte, eller om det hadde vært bedre om hun utførte tjenesten på et annet vis? Lenke til kommentar
gunnar045 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 ea vil nå spamme oss med mikrotransaksjonene. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Nå mangler bare at de gir ut spillene på Steam igjen Selv om jeg liker Steam jeg, så håper jeg at det onde imperiet klarer å stå imot overmakten fra dampmaskin-herrene. Husk å passe deg for piratene's Diesel maskineri Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Husk å passe deg for piratene's Diesel maskineri Diesel? Huffda, jeg trodde piratene fortsatt brukte seilskute, Jolly Roger flagg og magnet linker. Får håpe at Gabe har noen ess i ermet som tilsvar. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Ser ut som Origin kommer til konsoll, så ikke noe rart de fjernet Online Passes. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=606036 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Ser ut som Origin kommer til konsoll, så ikke noe rart de fjernet Online Passes. http://www.neogaf.co...ad.php?t=606036 Gode gud, blir den da separat fra PSN/evt annet navn? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Gode gud, blir den da separat fra PSN/evt annet navn? Aner ikke. Alt jeg vet er at dette er verktøyet de bruker til å sperre bruktspill på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå