van der Her Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hei, Jeg spiller en del ps3, og det har i en årrekke kun gått i fifa og cod. Jeg spiller for det meste bare online, og har lyst til å fortsette med dette på eventuelle andre nye spill. Jeg vet at de fleste spill tilbyr så mye mer enn bare online-gaming, men for meg er konkurranseinstinktet på et virtuelt nivå ganske svekket. Begynner å bli ganske lei av å spille de samme to spillene hele tiden, og gleden ved nye årlige utgaver gleder meg ikke like mye mer. Av den grunn ønsker jeg forslag til gode og avhengighetsskapende online-spill, i alle kategorier! :-D Spill hvor mange spiller online, og spill som kanskje-/er laget og produsert med vekt på en god online-opplevelse Forslag? Kristian Lenke til kommentar
van der Her Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 flere...? anyone? Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 De jeg har spilt online mest med er vel: Resistance spillene Medal of Honor Warfighter Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 red dead redemption med pakken the undead nightmare. det har jeg spilt utrolig mange timer med.... Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 MP-delen av Killzone 3 er jo tilgjengelig på PSN. Ellers finner en spillet billig rundt omkring nå. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Akkurat nå uten tvil The Last of Us. Særlig hvis du har venner å spille med som lag. Utrolig gøy. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 For min del så er Killzone 3 noe av det jeg har spilt mest online på PS3. Men tar jeg ikke feil så er Battlefield 3 et av spillene du får "gratis" på ps+ i juli, så om du ikke har det enda så kan jo det være en mulighet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Borderlands og Borderlands 2 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå