van der Her Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Hei, Har galaxy s3, og lurer på om det vil komme meg til gode/ være fordel på noen som helst måte hvis jeg kjøper en samsung-pc? Vet det ikke helt kan sammelignes, men litt av fordelene man for eksempel har med apples iOS-enheter som iPhone, iPod Touch og iPad, er synkronisering gjennom icloud blant annet. Noe som gjør det enklere for apple-eiere å samle alt på et sted. Hvis det ikke er noe å hente ved kjøp av samsung-pc, forholder jeg meg helt objektiv og nøytral ved pc-kjøpet Takk for hjelp! Kristian Endret 21. juni 2013 av antere Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Er ikke sånn med Samsung. De lager ikke operativsystemer. Skal du både ha tablet og mobil f.eks så har Samsung account tjenester. Det går på å backup av enhet , synk kalendere og andre settings , og mistet/sporings tjenester. Da er det jo noen fordeler med iallefall både mobil og tablet fra dem. Men tilbake til mobil vs pc : En windows pc , kontra en annen windows pc har ikke noen fordel overfor en type android telefon med tanke på program. På den ene siden har du Windows 7/8 software og OS på den andre siden en Android mobil med v 4.x OS. Samsung sitt kies program og drivere som du eventuelt benytter på pc enten den er fra dell, hp, acer eller samsung selv virker på samme måte overfor mobilen uansett. Har du windows phone 8 , windows pc win/8 og xbox har du jo noen fordeler tilsvarende apple. Du har f.eks xbox music pass som kan benyttes på alle tre enheter (samme musikk , online og offline) med samme abonnement . Men det er ingen forutsetning. Endret 21. juni 2013 av syar2003 Lenke til kommentar
van der Her Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 syar2003 skrev (På 21.6.2013 den 3.29): Er ikke sånn med Samsung. De lager ikke operativsystemer. En windows pc , kontra en annen windows pc har ikke noen fordel overfor en type android telefon med tanke på program. På den ene siden har du Windows 7/8 software og OS på den andre siden en Android mobil med v 4.x OS. Samsung sitt kies program og drivere som du eventuelt benytter på pc enten den er fra dell, hp, acer eller samsung selv virker på samme måte overfor mobilen uansett. Har du windows phone 8 , windows pc win/8 og xbox har du jo noen fordeler tilsvarende apple. Du har f.eks xbox music pass som kan benyttes på alle tre enheter (samme musikk , online og offline) med samme abonnement . Men det er ingen forutsetning. Nei, det var egentlig dette jeg også tenkte. Måtte bare forsikre meg om det var noe jeg ikke hadde fått med meg. Da blir det spennende å se hva jeg ender opp med :-) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Lykke til med kjøpet. Har editert litt i det forrige innlegget forresten.. Lenke til kommentar
van der Her Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 syar2003 skrev (På 21.6.2013 den 3.38): Lykke til med kjøpet. Har editert litt i det forrige innlegget forresten.. Supert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå