tingo Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Også skrudde jeg den inn igjen, og da funka den ikke/lagde rare skrapelyder.. Løsna litt på skruene så ingenting satt helt fast, og da er det ingen ulyder.. Det høres ut som du bruker for lange skruer... Lenke til kommentar
nilsga Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Set finnes ikke noe fullgodt, integrert (eller gratis) alternativ for Blu-ray i XBMC. Personlig ville jeg anbefalt at du ripper diskene til MKV. Jeg bruker MakeMKV, som også koster noen kroner, men det fungerer mye bedre med XBMC. Så slipper man også unna alle warnings og annet tull før filmen. Synes også det er deilig å slippe menyer og annet interaktivt viss-vass. Men noen liner jo dette, så det blir jo subjektivt. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Det høres ut som du bruker for lange skruer... Brukte de skruene som fulgte med kabinettet. Og kabinettet har samme produsent som blurayspilleren.. (Streacom.) Set finnes ikke noe fullgodt, integrert (eller gratis) alternativ for Blu-ray i XBMC. Personlig ville jeg anbefalt at du ripper diskene til MKV. Jeg bruker MakeMKV, som også koster noen kroner, men det fungerer mye bedre med XBMC. Så slipper man også unna alle warnings og annet tull før filmen. Synes også det er deilig å slippe menyer og annet interaktivt viss-vass. Men noen liner jo dette, så det blir jo subjektivt. Da kunne jeg altså likegodt ha brukt PS3`en som blurayspiller, og kjøpt feks en intel nuc for alle MKV`ene jeg har liggende.. Ferdigbygget HTPC til salgs! Evt laste ned blurays fra de mer tvilsomme nettsidene, så slipper jeg å rippe selv.. Ellers er årsprisen veien å gå, da det fungerer rett fra XBMC.. Og det er jo det store ønsket.. Evt hvordan er returrettighetene mine på all hardwaren? 2 ukers angrerett er jo over, men siden de har en klage på feks mountingnuts, og dette tok LANG tid å få riktig, så.. Ja..? Endret 31. juli 2013 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå