Nik Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hei, Skal ha et kompakt 5 Mpix kamera med zoom som også går i lommen OG ikke er for dyrt. Sony DSC-P10 (og P92) selges fra tid til annen på tilbud, men er dette i klasse med f.eks. Canon Powershot S50 ? Og; er bruktverdien på Sony lavere enn Canon og Nikon? Skal ogå selge en Fuji Finepix A 303 som er helt strøken og bare noen måneder gammel/lite brukt. Hva kan denne være verdt? mvh Nik. Lenke til kommentar
Meg sjøl Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Heisann... Jeg tenkte en god stund på å kjøpe nettopp cannon powershot s50, men når jeg så på kameraene ved siden av hverandre ble jeg sikker på at jeg ville ha sony'en. Fordi Powershot'en var ganske mye større(du må ha stor lomme til det...) Jeg kjøpte sony dsc-p10 i sommerferien... det var jeg skikkelig fornøyd med. Det var drit bra bilder både i maks oppløsning(5mp.) og i det du egentlig bare trenger(3mp.)... Men det er ofte fryktelig skjekt med 5mp, spesielt hvis du zoomer mye og hvis du skal redigere bildene på pc'en... Og med et 128mb kort kan du filme i 90min. Dette er et drit bra kamera, jeg kan virkelig annbefale det!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå