sijo25 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hei, Skal til Tyskland i uke 26 og vil med det samme ha min Saab 9-3 2004 til service osv.. Noen som har erfaring eller vet om noen bra verksted i eller i nærheten av Flensburg. (Skal bo i Osterby). På forhånd takk. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Service er ikke rakettvitenskap. Du bør klare å finne ut dette på egenhånd, sjeldent man hører om verksted som ødelegger bilen din på service. Pris finner du ut av selv også. Lenke til kommentar
sijo25 Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Har jo funnet mange bare lurte på om noen har noen erfaringer eller anbefalinger. Mange verksted som ikke har tid til meg på så kort varsel så må finne så mange som mulig. Du kan komme bort i litt av hvert, f.eks vegpirater. Men beklager at jeg spør.. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Var ikke meningen å virke krass, sorry. Mente at jeg tror du får bedre svar av å undersøke selv enn å høre her. Evt hør på et SAAB-forum. Endret 20. juni 2013 av Kent Touch This Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Er en SAAB-kar på forumet her du sikkert kan spørre. Kommer ikke på hva han heter. Han har litt peiling på SAAB og kan sikkert peke deg i riktig retning. Er det OML/Skavold han heter eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
sijo25 Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Er en SAAB-kar på forumet her du sikkert kan spørre. Kommer ikke på hva han heter. Han har litt peiling på SAAB og kan sikkert peke deg i riktig retning. Er det OML/Skavold han heter eller husker jeg feil? Har funnet alle godkjente Saab verksted i Flensburg området, men er ikke farlig om det ikke er Saab verksted, men er nok ikke dumt å høre på Saab forum heller nei. Litt off topic: Vet du om man må gå på merkeverksted som samsvarer med bil for å få ny nøkkel? Har fått svar i fra noen, og de sier at de ikke kan skaffe ny. kanskje dette har noe med koding å gjøre? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg har ingen erfaring med det, men man skulle tro det ja. Aner ikke hvordan det er på SAAB, men det må være noen rutiner rundt det. Jeg tør garantere deg at du sikkert finner mye fornuftig på svenske SAAB-forum, naturlig nok. Av nysgjerrighet, hvordan er det å eie en norsk SAAB nå? Er det kurant eller må du til Sverige for å få noe gjort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå