Gå til innhold

Nokia Lumia 920 eller Samsung Galaxy S3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette racet med specs må ikke forveksles med pc specs. Dette er to plattformer som kjører på to forskjellige arkitekturer, så en 2 kjerner pc vil ikke være det samme som en tokjernet telefon, og en firekjærer eller til og me octacore telefon vil ikke være på lik linje som en pc.

Med tanke på android og wp her, er nok windowsphone mer optimalisert for maskinvaren, og utnytter dermed hardware bedre enn hva tilfellet er for det meste i android.

For all del vil selve android være raskere med 4 kjerner, men apper er sannsynligvis ikke optimalisert for så mange kjerner

Lenke til kommentar

Jo - alle vet det er forskjell på mobil og pc/x86 men alikevel.

PC til Pc er samme arkitektur om vi ser bort i fra RT.

Det er forøvrig produsert og ute i markedet intel mobiler .Lenovo K900 er ett eksempel.

Så det med at en arkitektur brukes kun til ditt og datt blir visket mere ut.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Jeg er veldig i tvil nå igjen... Mye bra svar som oppklarer mye men har hørt negative ting fra begge mobiler som setter meg i en vanskelig situasjon. Har hørt at det skjer mye feil med L920, stemmer det? En annen ting som er vanskelig er at L920 er WP8. har aldri prøvd. mangler det en del applikasjoner, ikoner, moduser osv...? En venn av meg har hatt Lumia 820 og er misfornøyd. Er det en stor forbedring fra L 820 til L 920???

Jeg føler det er mer safed å kjøpe S3 men Nokiaen frister veldig. Jeg har også iPod Touch 5, så har mye apper, så behøver ikke en utrolig telefon, men det er så mye som står på spil. Hvis dere hadde vært i min situasjon, hva hadde dere valgt (les eventuelt det første innlegget) og hvorfor? Tar den telefonen med mest stemmer og tar de 5 første :)

Lenke til kommentar

Har vært barnesykdommer, men de er for det meste rettet opp i.

Mangler strengt tatt ingen applikasjoner som jeg ser i alle fall, men dette er jo veldig individuelt da.. men butikken øker for hver dag som går.

Og jeg lurer nå på hva denne vennen din er så misfornøyd med..

Lenke til kommentar

Lurer litt på graden av objektivitet fra brukere med produktene de har kjøpt som avatarer.. hehe.

Kan jo si at jeg bruker begge deler. Windows på pc og nettbrett. Android på telefon og nettbrett.

Kan ikke huske at jeg har savnet noe på Android = Tilfreds.

Det tror jeg du ville blitt med S3 også : Tilfreds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...