Aeyoun Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg slår ikke av datamaskinen og avslutter ikke engang nettleseren min. Like fult må jeg logge inn på nytt på Hardware Ekstra hver ettermiddag når jeg kommer hjem fra jobb. Den lille avkryssningsboksen for å huske innloggingen er valgt hver gang. Starter jeg nettleseren på nytt—noe jeg vanligvis ikke gjør—er jeg fremdels innlogget minutter senere. Vil dere ha ett sett med annonsevisninger per bruker per døgn? Legger ved innstillinger jeg har satt i nettleseren min: firefox_profile.json.txt Jeg logger også inn fra mobiltelefon (varierende IP-adresser) og også fra jobben (10 mulige eksterne IP-adresser). Bruker altså en drøss forskjellige nettlesere og IP-adresser hver dag om dere skulle ha en øvre grense på plass. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hei. Takk for tipset. For et par dager siden innførte undertegnede en aldri så liten feil, som kunne gjøre at automatisk innlogget krøllet seg litt. Det skal være fikset nå og fungere som før. En annen ting som er verdt å merke seg er at hvis du manuelt logger ut på én enhet, vil du også drepe auto-innlogging på alle andre enheter. Vi jobber med å endre dette. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Dette er fremdeles et problem. Skjer over natta, ser det ut til. Samme resultat i Firefox 21 og Opera 12.15. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hei. Jeg så posten din da du skrev den, for så å glemme den helt. Beklager det. Opplever du fremdeles problemer? Jeg har endret på diverse ting ifb med innloggingen siden den 24. juni, så det kan være at det har blitt fiksa i mellomtiden Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg har ikke hatt problemet den siste uken. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Never mind, det er fremdeles et problem. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hei Har du opplevd dette problemet flere ganger mellom de siste postene dine, eller har problemet forsvunnet for så å komme tilbake nå? Innloggingen har vært urørt en god stund nå, så det er rart hvis det plutselig skulle oppstå igjen Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Jeg har riktig nok mange enheter og maskiner, men jeg synes jeg logger inn på nytt hver dag. Sletter aldri cookies eller sånt. Kan du ikke se på loggen min over innlogginger? Antar dere logger browser+OS og IP adresse. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hei Jeg skal undersøke og se om jeg finner noe Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 *sigh* Sjekket flere av enhetene hjemme i kveld som jeg definitivt har vært innom Hardware.no på før. Ingen av de var fremdeles innlogget. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Ut fra loggen finner jeg totalt 15 innlogginger fra deg i perioden august-september. Den siste klokken 15:49 den 1. september. Jeg finner bare to innslag hvor du har logget inn to ganger samme dag. Og du har logget inn fra en del forskjellige maskiner og IP-adresser. Jeg kan ikke se noe som tyder på at noe er galt, så jeg skjønner ikke helt hvor problemet ligger. Bruker du å logge inn på flere av sidene i nettverket, eller er du bare på Hardware og Diskusjon? Kan du også sjekke neste gang du ikke blir automatisk innlogget om du blir logget inn på http://auth.tek.no? Lenke til kommentar
PerParker66 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Aeyoun er ikke den eneste som har problemer med dette. Sliter med hele Tek systemet faktisk, at jeg må alltid logge meg inn selv om jeg avkrysser husk meg. 1 Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Jeg bruker HW.no og Diskusjon.no. En gang i mnd. innom Tek.no. Jeg har egentlig sluttet å logge inn hele tiden. Noe som ødelegger hele Ekstra-systemet. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Jeg tror jeg har logget inn to–tre ganger fra den samme browseren i dag. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Kan du prøve å deaktivere noen tillegg i nettleseren din, og se om det hjelper? For eksempel https everywhere vet jeg har skapt litt krøll tidligere. Så skal vi se om vi kan gjøre noe for å fikse det hvis det er et tillegg som skaper problemer Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Jeg har ingen tillegg i mobilnettleserene jeg bruker (Firefox, Chrome, Safari) og jeg har samem problemet der. Internet Explorer 10 i «Windows UI» modus har vel ikke engang muligheten til å legge til tillegg? Tok en runde på enheter og nettlesere jeg pleier å bruke. Ingen av de var innlogget. De fleste husket passordet, så jeg har vært innom siden før. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg fikset en potensiell feil med auto-innloggingen i dag. Firefox var i alle fall rammet av feilen, så jeg håper ting blir bedre for deg nå 1 Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 Erlend, jeg sjekket på to enheter (Firefox og IE 10) hvor jeg har vært innlogget tidligere denne uken. Måtte logge inn på nytt. Jeg skal teste de to samme enhetene i kveld og i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 En liten sak: Tidligere denne uken endret vi navn på cookien som sjekker innloggingen til brukerne. Dermed mistet alle brukerne den automatiske innloggingen sin. Så du må nesten vente til du sjekker neste gang for å se om det er noen bedring. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 27. september 2013 Forfatter Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Erlend, jeg ser fortsatt problemet på både Internet Explorer 10 på Windows RT og Firefox 24 på Ubuntu 13.04. Jeg ser ikke problemet på andre sider jeg bruker på de samme dingsene. Endret 27. september 2013 av Aeyoun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg