Nautica Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Tror nok målgruppen blir og bruke dette kameraet i auto og vil gjerne kunne laste direkte til facebook/instagram med morsomme bildestiler "aps". Dette kameraet vil nok fungere for tv-stasjoner/freelance-reportere på budsjett som nå kan sende direktesendinger uten avansert tv-buss og en parabolantenne på 3 meter i diameter på taket Endret 21. juni 2013 av Nautica Lenke til kommentar
jompis007 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 kult! men pirs blir en helt annen sak :S Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Siden Samsung sikkert er inndelt i arbeidskolonier så prater ikke de ulike avdelingene særlig sammen, kanskje med unntak på en eller annen luftetur. Hadde de faktisk sett hva de selv lager så hadde de oppdaget at Galaxy S4 kan bla opp og ned ved hjelp av synet, TV ene har innebygget kameraer og what-not sensorer i hue og ræva som reagerer på bevegelser, og hadde man klart å sette dette i system så setter man fokuspunktet med øyet selvsagt. Gi de ett par generasjoner til så kommer nok noen på det... Strengt tatt så bruker jeg kun en knapp ivrig selv og det er +- og kombinert med hjulet/piltastene flytter jeg fokuspunktet uten å forlate søkeren på både Olympus og Nikon. 2 Lenke til kommentar
IoH Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 En med både ratt, pedaler, girspake, håndbrekk og en hel rekke andre knapper og spaker. Men jeg må innrømme at dashbordet i Tesla model S ser vanvittig tøft ut. Og totalt ubrukelig med mindre bilen står stille ... Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg har en bekjent som fint klarer å kjøre bil, lese Aftenposten (papir) og bruke mobilen samtidig så den skjermen der burde være lett match. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg har en bekjent som fint klarer å kjøre bil, lese Aftenposten (papir) og bruke mobilen samtidig ... ...men spesielt smart er han nok ikke... Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 ...men spesielt smart er han nok ikke... Det kan jo diskuteres selvsagt, men er fortsatt i live, mer enn kan si om mange som knapt klarer å gjøre en ting samtidig ;-) Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Siden Samsung sikkert er inndelt i arbeidskolonier så prater ikke de ulike avdelingene særlig sammen, kanskje med unntak på en eller annen luftetur.. De har flytta kameraavdelinga under telefoniavdelinga si. De er veldig, veldig klar over hva de gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg