Okapi Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Googlet "FF XIII bad". Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Tja, mange synes å hate Deadly Premonition, men synes det er fantastisk jeg. Takk for tipset. Har hatt det liggende lenge, men aldri somlet meg til å starte det. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Muligens litt uforståelig overskrift, men tenkte litt på det da jeg leste den upopulære meningstråden. Vi har jo alle våre favoritter, og dette stemmer ikke alltid helt overens med hva pressen mener. Hvilke titler liker du, som ble mottatt med middels til elendig kritikk? Personlig synes jeg Resident Evil: Code Veronica er et av de beste i serien. Jeg er også veldig glad i Incredible Crisis, og spiller faktisk Kung Fu Rider helt frivillig fra tid til annen. Final Liberation var et av mine favorittstrategispill, men dessverre fungerer det ikke så godt i Windows 7. Hvis du har problemer med spill som ikke fungerer på nyere operativsystemer og på nyere Windows NT-versjoner, da kan du prøve VirtualBox. Man oppretter bare en virtuell maskin og kjører spillet. Best å ha en god maskin, da ytelsen ikke blir like bra som vanlig. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Prison Architect. Fikk mye kritikk, men det kritikerne ikke forstår er at jeg har alltid rett, og alle skal være enig med meg. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Eat Lead: The Return of Matt Hazard Det er så dårlig men samtidig så jævla artig... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Aliens: Colonial Marines Det var på ingen måte bra, men det var artig å spille gjennom det på coop Kanskje det bare er fordi det er så få Coop spill ute å går Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Terminator Salvation: Ikke direkte bra, men greit nok Velvet Assassin: Samme Kung Fu Panda: Er jo morsomt! Dantes Inferno: DI > GoW Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg koste meg faktisk med Duke Nukem Forever. Betalte til og med for DLC. Jeg kjøpte den Moon greia. Duke er faktisk underholdende, om man tillater seg å ikke høre all kritikken Trodde jeg var den eneste. Henger meg på DNF klubben som jeg også syns var artig, og ganske klassisk fps spill uten mye tenking eller dyp story. Skyt, le av de teite sekvensene og ha det morro! Kjøpte DLC'en også Lenke til kommentar
jitnekonni Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg koste meg faktisk med Duke Nukem Forever. Betalte til og med for DLC. Duke nukem Forever 8/10 i min bok, MP delen var litt shaky med tanke på nettkoden ellers så var spillet kanon bra! Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Banjo Kazooie: Nuts and Bolts fikk lunken mottakelse men jeg syns det er helt briljant og bedre enn både Banjo Kazooie og Banjo Tooie Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Prison Architect. Fikk mye kritikk, men det kritikerne ikke forstår er at jeg har alltid rett, og alle skal være enig med meg. Elsker prison architect selv. De aller fleste jeg kjenner som har spillet gjør også det(såklart de må like bygging og planlegging da ). Slik jeg ser det får det dårlig kritikk for kritikerne er mer opptatt av holdningen og temaet istedenfor at gameplayet faktisk er gøy(det funker ikke alltid knall men er jo i alpha for f!) Ellers hadde vel "Hvilke spill fikk 8-10/10 og var egentlig ett 1-3/10 spill?" vært et bedre spørsmål. Endret 27. juni 2013 av cannibalguppy Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Lineage 2. (Chronicle 1-6) Massive epic open world pvp. Ingen spill over, ingen ved siden, og spillet er ti år gammelt. Det er det eneste av sitt slag. http://www.youtube.com/watch?v=oN3QvoLeDnE Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Dark Messiah of Might & Magic. Husker ikke om det var så laber kritikk, men ganske få som har spillt det skjønner jeg. Nydelig kampsystem, flott bruk av hidden items på banene. Banene er like lineære som i half-life, men om du leter litt rundt kan man finne mange nye våpen og rustninger som gir egne bonuser. Når det gjelder kampsystemet, er det et av de beste når det gjelder fysikk. Du føler VIRKELIG at du treffer noen med et tungt sverdslag. Bør testes. 3 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Code Veronica har da aldri vært regnet som dårlig? DC- og PS2-versjonen har henholdsvis 94% og 83% hos Gamerankings. Duke Nukem Forever er et spill jeg også synes er undervurdert. Ikke direkte bra, men helt OK og til tider ganske så morsomt. Varierende brett og med humoren inntakt. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Rage er ett av mine favorittspill! 1 Lenke til kommentar
Millha Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Et spill jeg likte veldig godt, som jeg syntes ble dårlig tatt imot i media er Alone in the Dark (2008). Virker nesten som om at de var betalt for å snakke dritt om dette spillet. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Dark Messiah of Might & Magic. Husker ikke om det var så laber kritikk, men ganske få som har spillt det skjønner jeg. Nydelig kampsystem, flott bruk av hidden items på banene. Banene er like lineære som i half-life, men om du leter litt rundt kan man finne mange nye våpen og rustninger som gir egne bonuser. Når det gjelder kampsystemet, er det et av de beste når det gjelder fysikk. Du føler VIRKELIG at du treffer noen med et tungt sverdslag. Bør testes. Helt enig. Men da tenkter jeg PC utgaven. For Xbox utgaven var en stor skam. Endret 27. juni 2013 av Millha 2 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Dark Messiah of Might & Magic. Husker ikke om det var så laber kritikk, men ganske få som har spillt det skjønner jeg. Nydelig kampsystem, flott bruk av hidden items på banene. Banene er like lineære som i half-life, men om du leter litt rundt kan man finne mange nye våpen og rustninger som gir egne bonuser. Når det gjelder kampsystemet, er det et av de beste når det gjelder fysikk. Du føler VIRKELIG at du treffer noen med et tungt sverdslag. Bør testes. Ja var lite som var mer episk enn når du sloss mot 3-4 orker og klarte å føre et slag over i et annet og brutalt slakte dem elsket kampsystemet der 1 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Helt enig. Men da tenkter jeg PC utgaven. For Xbox utgaven var en stor skam. Klart. PC utgaven er den eneste dugelige. Elsket også å bruke alle fellene Mener å huske jeg også var meget imponert over at de falt i physics, men reiste seg opp igjen om de ikke døde. The glory of technological advances! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå