Joachim_F Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Utforsk Amerika i dette spennende rollespillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Husam Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Har siklet på dette siden utgivelse, men har ikke hatt tid til å ta en lang nok spille-økt ennå til at jeg har kjøpt det. Det er definitivt neste tittel på handlelista! Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Skaffet meg dette med en gang det kom ut. Fantastisk spill Anbefaler det til alle. Gir vibber fra spill som X-Com, Heroes of Might and Magic og lignende. Knallspill 2 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Virker kjempespennende dette her! Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Har spilt dette siden beta, var med på kickstarteren, og må si jeg er helt enig med anmelder. Som om jeg skulle skrevet det selv 1 Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Ganske så underholdende dette. Men det fins ikke et spill i verden som mer hadde tjent på å implementere quick travel. Så latterlig kjedsommelig å gå rundt etterhvert, frem og tilbake / frem og tilbake. Endret 21. juni 2013 av Torsdag Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Likte det veldig godt jeg også! Men synes kamerastyringen under utforskning er veldig rigid og gir litt dårlig oversikt... Man kan liksom ikke se over allerede utforskede områder, slik som man kan i Heroes Of Might and Magic serien! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Kjøpte spillet i går og har kost meg med det til nå ^^ Pizzaro (hard) var kanskje ikke det beste valget å ta, men alt gikk helt fint, inntill jeg ble angrepet på natta av indianere (outnumbered og outskilled) for å så bli overrasket av spanske dessertører. Til slutt ble moralen så lav i gruppa, at de stakk fra meg! Skal prøve igjen, men må nok spille på normal, et herlig annerledes spill for min del! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Genialt spill når jeg valgte en fyr som drepte sin egen kone så tenkte jeg , man dette var tough stuff. Men så kom fyren plutselig til meg og beklaget for det og fortalte en annen historie og fortalte at han var ikke uskyldig men var tvunget til og gjøre slikt. Man får med en gang følelser for karakterer når slikt skjer, og det er kjempebra for historie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå