Laserbeam Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Spilte litt beta på Mandag, og da var den en som fikk en straff på 22min for å ha drept en høne. :O Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Da skal noe stort annonseres idag (fredag). http://www.archeagegame.com/en/news/2014/08/party-with-trion-at-pax/ Håper på open beta og realese date her altså! Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Da var de store datoene her!! http://nox.no/forum/nyheter/release-date-16-september/msg37863/#msg37863 Ikke lange ventetiden igjen Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) 2 uker til head start? HYPE! Endret 30. august 2014 av Bamsemums313 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Er det egentlig verdt det å betale 1200kr for den pakken? Jeg synes det er en absurd sum, og synes ikke det som er i er verdt så mye, selv ikke med spilletiden (premium) som er inkludert. Jeg vet ikke helt altså. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Er pure korean grind game, liker du grinde konstant så er spillet noe for deg. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Er det egentlig verdt det å betale 1200kr for den pakken? Jeg synes det er en absurd sum, og synes ikke det som er i er verdt så mye, selv ikke med spilletiden (premium) som er inkludert. Jeg vet ikke helt altså. Den pakken er ikke verd det over hodet nå. Hovedsaklig var det jo alpha access som var det du betale mye for. Om du vil eie et hus eller en fast farm så må du nok betale pr. måned, men du trenger absolutt ikke å kjøpe en av founders pakkene for det. Ninjafarming fungerer også fint for mange så lenge du passer på. Open beta starter jo imorgen kl 19:00, så da er det jo bare å teste spillet som F2P. Er pure korean grind game, liker du grinde konstant så er spillet noe for deg. Vil ikke påstå at det er så veldig mye grinding lenger, men noen ting er gjemt bak en "timewall" hvor det tar tid. Men noe insane grinding er det, f.eks om du skal ha den aller beste båten i spillet, Black Perl. Det er egentlig en stor guild effort å få tak i en slik båt, så å få til det alene kan man fort bruke en måned eller 2 på å farme mobs om man ikke er steinrik. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Hvilken server spiller dere på i betaen da? Lenke til kommentar
SalucoN Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Flere enn meg som er hyped? Under 24 timer til headstart starter nå! Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Blir veldig bra detta Spent på rushen! Lenke til kommentar
SalucoN Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hvilken server skal folk spille på? Her blir det Kyprosa på west faction. Blir veldig bra detta Spent på rushen! Enig, veldig spent. Meg og min guild har våre planer, men lurer på hvordan det kommer til å ende. Energidrinker er i hvertfall klare ved pulten nå! Lenke til kommentar
SalucoN Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Værste MMO starten jeg har vært borti. Et godt spill, men hjelper ikke når serverne ikke funker. Greit nok at det er que, men når du blir dissconnecta hele tiden, og blir plassert tilbake i quen hele tiden er det ikke moro. Femte gangen i que nå... Tilbringer 15 minutter in game, en time i que, repeat... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Wtf.. Når jeg holder inne høyre tasten på musa for å f.eks. se meg rundt så er det akkurat som om at jeg slipper tasten. Samme skjer når jeg trykker ned W for å gå, så stopper karakteren min hvert 10. meter... Utrolig irriterende. Går jo ikke ann å spille slik. Prøvd å restarte spille, å endre grafikk instillinger. Men ingenting hjelper. Lenke til kommentar
SalucoN Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Vært våken i 24 timer nå. Spillet fungerte som en drøm i natt da alle sov, men nå som alle er pålogget igjen klurrer serverene. Håper det ordner seg straks. Blir tidlig kveld i kveld tror jeg. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Var litt kø problemer, og litt serverustabilitet. Men dette er jo en MMORPG-launch, så er vel ikke helt meningen at de skal gå smooth Har vært mye verre idag med at autoriseringen har vært nede i noen timer nå. Ingen kommer inn.. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Har ikke opplevd en eneste crash/disconnect eller noe siden launch jeg. Eneste minuse er vell at jeg måtte vente i 20 min i kø for å komme inn. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Er jeg bortskjemt som synes at det er stusselig med 4 servere. Jeg er nr 1511 i køen Lenke til kommentar
SalucoN Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Er jeg bortskjemt som synes at det er stusselig med 4 servere. Jeg er nr 1511 i køen Vil heller ha en liten que enn for mange servere, spesielt i ArcheAge. I andre MMORPG spill kan man etter en tid merge servere om folk skulle slutte, i ArcheAge derimot blir dette veldig vanskelig da hus/farms ikke er instanced. Derfor, de kan ikke merge, og da har de heller for få servere inntil videre. Blir dog litt mad om de åpner flere servere når F2P kommer. Da kunne de heller hatt de åpne nå, slik at de som er patrons kunne ha fått spredd seg slik at alle fikk land. Jeg var i que frem til kl 02 på headstart da jeg disconnecta hele tiden, så mistet de gode spotsa for å plassere hus, så bestemte meg heller for å bare levle og plassere hus etterhvert. Det var dumt, for nå er det helt tomt for land. Kan hende det er noe igjen oppe i den høyeste pvp leveling zonen, men det er et så dårlig spot at jeg heller venter til folk glemmer å betale skatt. Dette er på Kyprosa West. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Fikk meg en fin hustomt med utsikt mot sjøen jeg. Var vell den ENESTE plassen med havutsikt som var ledig tror jeg. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hva i alle dager er grunnen til at den går ut av spillet? Hva med å ha en reconnect knapp eller bare gå tilbake til server select?.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå