Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Høres bra ut det :cool: Ta med deg folk fra NoX, så er det jo stor sjans for at det kan bli en stor norsk guild ;)

Stor og stor ;)

Hele spillet kommer vel til å være et nisjespill i Norge, ettersom veldig få har hørt om det. Men får prøve å se hva som kan gjøres. Hadde vært veldig kjekt å få til en norsk gjeng i dette spillet også. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres bra ut det :cool: Ta med deg folk fra NoX, så er det jo stor sjans for at det kan bli en stor norsk guild ;)

Stor og stor ;)

Hele spillet kommer vel til å være et nisjespill i Norge, ettersom veldig få har hørt om det. Men får prøve å se hva som kan gjøres. Hadde vært veldig kjekt å få til en norsk gjeng i dette spillet også. :)

Det blir vanskelig og ha nok folk som du seier selv blir et nisjespill. Hadde vært kult vis vi greide det da

Lenke til kommentar

Hmm, installerte en ny patch idag, og etter det funker ikke spillet. Spillet bare lukker seg etter at alle "reklamene" i starten er ferdig. Ingen feilmelding eller noe. :(

edit: Ser ut til at det kun er serverene som er nede. :p Får bare smøre med tålmodighet da. :p

Dinga level 40 igår. Ikke lenge igjen til top level. Da skal det bli mye world PvP :) Skal også prøve og få bygget meg hus om jeg finner plass til det. Temmelig fullt overalt nå. Mangler bare noen Gilda Stars

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Jeg er litt irritert på meg selv at jeg ikke sjekke om dette spillet var PvE eller PvP fokusert. Har fått med meg at de sikter på PvP.

Aldri vært en så stor fan av PvP men kanskje jeg skal hvertfall gi det et forsøk.

Gjorde endel PvP i vanilla WoW, noe jeg likte så kanskje jeg får smaken på det igjen.

Lenke til kommentar

Ble fort vannskeligere og levle etter lvl 30 ja, når det ble world pvp :p Dette er helt klart en PvP spill og ikke PvE. Er du ute etter PvE kan nokk heller wildstar være noe istede. Syns iallefall det er kult å finne en stor PvP gruppe å bare ganke andre grupper. Battlegrounds er det vell ikke så vidt jeg vet? Fullverson blir det open siege battles som ser helt rått ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ble fort vannskeligere og levle etter lvl 30 ja, når det ble world pvp :p Dette er helt klart en PvP spill og ikke PvE. Er du ute etter PvE kan nokk heller wildstar være noe istede. Syns iallefall det er kult å finne en stor PvP gruppe å bare ganke andre grupper. Battlegrounds er det vell ikke så vidt jeg vet? Fullverson blir det open siege battles som ser helt rått ut.

Vis du planlegger godt så kan la være pvp siden alle area går inn peace tid. så kan man for eks gjøre andre ting da farming,mining,fisking og mye mer. eller gå til en annen area som det ikke er krig i.

Lenke til kommentar

Jepp, jeg bruker stort sett tiden min til farming eller fisking og litt Arena når det er War i quest sonene. :) I går fisket jeg en hel level. Laget 600 worms og sto og fiska i et par timer. :) Fikk over 20 nui tears og noen gilda stars :D

Var også med guildet og raida AA Resources når de kom med to fulle lasteship, drepte de alle og tok alle trade packsa. :) Fikk 30-40 packs, hvor vi fikk 7-8 gilda starts per pack. Var helt sinnsyk artig den fighten! :D

Endret av Papirkurven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi er en liten gjeng nordmenn i alpha nå om noen trenger guild. Prøver å holde det helnorsk gjennom alpha så ser vi an før live om vi må utvide.

Er på eastern kontinent kan kontakte meg ingame på Legendaryname om dere lurer på noe. Blir endel fokus på pvp men er altetende.

Opprettet et forum for OG kontakt på http://forsakeneu.enjin.com/forum

Om noen bare vil ha en alt der så er det np. Kommer ikke til å sikte høyt før live. Bananruns, og generelt legge en slagplan til EU live.

Endret av Two82
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vi er en liten gjeng nordmenn i alpha nå om noen trenger guild. Prøver å holde det helnorsk gjennom alpha så ser vi an før live om vi må utvide.

Er på eastern kontinent kan kontakte meg ingame på Legendaryname om dere lurer på noe. Blir endel fokus på pvp men er altetende.

Opprettet et forum for OG kontakt på http://forsakeneu.enjin.com/forum

Om noen bare vil ha en alt der så er det np. Kommer ikke til å sikte høyt før live. Bananruns, og generelt legge en slagplan til EU live.

Går beta i dag. Noen som har nøkkel?

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å begynne å spille Archeage og har noen spørsmål jeg håper det er mulig å få svar på :)
På ungdomsskolen var jeg en ivrig wow-gamer, men etter at jeg gikk lei i 2008 har jeg ikke spilt noen form for pc-spill. Jeg har ingen planer om å ta helt av med spillingen, men kunne tenke meg et avbrekk fra tv-serier og filmer.
Det som gjorde at jeg holdt ut med wow var world-pvp og det sosiale, men all grindigen var fryktelig kjedelig. Spillingen ga etter hvert ingen glede, og føltes mer som en jobb.
Det er først og fremst pvp-delen som interesserer meg med dette spillet, og der virker det ganske bra.
Det jeg lurer mest på er om Archeage er et spill der ensformig griding er noe som må til for å komme noen vei i spillet? Det kunne også være spennende å høre litt om hvordan lvlingen i spillet er. Blir det fort ensformig og kjedelig, eller er det interessant?

Jeg kjøpte Guild Wars 2 helt spontant for noen uker siden og har brukt litt tid der. Veien mot lvl 80 blir jo på en måte veldig monoton, men historiene er interessante, og selv om jeg gjør det samme hele tiden, så blir det aldri helt kjedelig.
Det jeg savner med spillet er en god pvp-del. Har så vidt vært inom WvW, men skal jeg være ærlig så virker dette ganske kjedelig. Kort oppsummert synes jeg pve-delen virker bra, men pvp-delen virker kjedelig og kommer nok til å gjøre at jeg kjapt mister interessen så fort jeg når lvl 80.

Det jeg er ute etter er altså et spill med world-pvp(virker som Archeage byr på mye variasjon mtp. skills og spesialisering, noe som gir spennende kamper), muligheter for utvikling også etter at man når maks lvl, noe pve samt det sosiale. I tillegg setter jeg pris på at man ikke er nødt til å bruke timer på all mulig griding dersom man ikke ønsker det. Jeg ønsker ikke å bruke kveldene mine på et pc-spill som føles mest som en jobb.
Hva tror dere?

Endret av ZizouJR
Lenke til kommentar

Hvordan du levler er opp til deg egentlig. Jeg questa til jeg var lvl 30 og gikk lei questingen siden de er veldig like. Sånn typisk MMO quests. Så da begynnte jeg med farming og fisking. Levlet fra 30-50 kun ved å gjøre det. Var noen quester jeg gjorde i mellomtiden også, siden du må ha Labor points for å kunne gjøre farming. Noe du får hvert 5/10min eller noe sånt. Får utrolig mye penger ved å farme/fiske også.

World PvP er vell hovedfokuset i dette spillet. Jeg synest det er utrolig gøy, iallfall hvis du har et stort guild som er med. Krig med store båter, stjele fra andre guilds osv.

Har ikke spillt så mye de siste månedene, da jeg vil vente til release av spillet, så vet ikke om det har sjedd noe nytt. Ble litt kjedelig når jeg nådde top lvl, og skaffet meg skip, hus osv. Følte det ikke var så mye annet enn PvP å gjøre.

Også har du jo et hav av forskjellige klasser du kan velge, noe som gjør det veldig interessant. Vannskelig og finne ut hvilke klasser man skal velge også. ^^

Jeg er ikke noe MMO fan, da jeg har veldig dårlig tålmodighet til leveling osv. Men likte dette veldig godt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...