IvarDuden Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Det er noe sånn som du sier ja. Hvordan får jeg stoppet dette?? Edit: etter siste oppdatering så er problemet gått vekk Endret 11. oktober 2014 av Ivarwilhadeg Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hvilken server spiller dere på da Fnix? Selv klarte jeg å starte på en US server, da det sto som default da jeg startet spillet for første gang:P. Lagger veldig ofte, og har nesten ikke sjangs til PvP pga. laggen. Er level 48 også, så er surt å måtte starte på nytt på en EU server. Ganske greit å spille på US server også da, siden det nesten ikke er en kjeft pålogget når jeg er på. Så jeg får all iron for meg selv. Har ikke store problemene lenger med mining, er ikke så mange som trenger det lenger. Vi spiller på kyprosa - east, ganske grei action for oss som ikke er noen zerg. Serveren er dog stengt på west (nuia). Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Er det fortsatt noe aktivitet i Archeage eller? Sluttet rett release av Library (?), men må si jeg savner det litt også. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Sluttet relativt kjapt jeg og. Har ikke prøvd det på veldig lenge nå, så aner ikke hvordan spillet er idag. Men de fucka jo opp spillet totalt for min del, og mistet interessen. Hadde det utrolig gøy da, så lenge det varte. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå