lordofcamelot Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hei på dere. Da har jeg ventet i 8 pinefulle dager på datamaskinen min bare for å finne ut at dataskjermen ikke virker. Jeg prøvde å koble den til TV-en og det virket.(med HDMI) Har dere noen peiling på hva som kan være problemet? Vennligst svar snarest! (Har veldig lyst til å begynne å game) PS: På dataskjermen brukte jeg VGA tror jeg Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Har du forsøkt å koble til pc skjerme med dvi-kabel? Endret 20. juni 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
lordofcamelot Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Nei har dessverre ikke denne kabelen. Den dataskjermen jeg har er gått ut av produksjon(tror jeg) kan det være det som er feilen at PC-en ikke er kompatibel med dataskjermen? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Slikt vet jeg lite om, men tviler på at den er eldre har noe å si. Den kan selvsagt være at den er ødelagt. Har du prøvd den med andre pcer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå