Gå til innhold

Antatt pris for brukt DAC

Anbefalte innlegg

Har en Cambridge Audio DacMagic. Helt lik denne: http://www.stereophile.com/digitalprocessors/cambridge_audio_azur_dacmagic_da_converter/ . Den er brukt flittig over noen år, men ser strøken ut, og lyden er det heller ikke noe galt med.

Men jeg vurderer å selge den (kjøpe et nytt produkt). Så jeg lurer på hva dere tror jeg kan selge den / få for den.

Dette er altså ingen annonse for bruktsalg (i tilfelle det skulle stride mot reglene her inne)! Jeg prøver nok å selge den på QXl eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk ikke opp artikkelen du linket til, men jeg antar det er snakk om denne:

dac_magic_front.jpg

Den kostet 2498 da den var i salg hos HFK og du får nok kanskje 12-1500 for den nå. Markedet for DA-konvertere har eksplodert, og med det har det kommet mange alternativer.

Hva slags DAC skal du kjøpe deg?

Lenke til kommentar

Takk for svar! Ja 1200-1500 høres greit ut. Da kan det nok hende jeg går for dette.

Vel, planen var egentlig den nye utgaven av samme greia. Den har hodetelefonutgang, noe jeg har irritert meg grønn over at den jeg har ikke har.

Liiiiiiit luksus, kanskje, men jeg har flyttet og har ikke anledningen til å bruke høyttalerne så mye lenger. Forsterkeren jeg har er egentlig ikke så god heller (jeg må jo kjøre hodetelefonene ut av den sånn jeg har det nå).

Jeg har jo esken, stoffposen og bruksanvisningen til denne fortsatt, så burde være muligheter? :)

Lenke til kommentar

Ikke noe problem å selge den, og jeg har hørt om dårligere grunner for å oppgradere.

Sjekk brukten på AVforum og Hifisentralen - der finner du sikkert mye morsomt. Du kan heller oppgradere resten av anlegget når økonomi og interesse tilsier dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...