Gå til innhold

Hva kan jeg lage?

Anbefalte innlegg

Har lyst å prøve pulled pork. Det er vissnok ikke vanskelig heller, kanskje det kan være et forslag. Den vanskligste biten er vist selve krydderblandingen eller rubbing, det kan også brukes feks grillsaus. I det heletatt ligner det på engelsk sunday roast, der man lar kjøttet (svinekjøtt aka pulled pork) ligger i ovnen på svak varme nesten hele dagen. Resultatet er supermørt kjøtt som nærmest kan drars fra hverandre og lager strimler av kjøtt :) Så... 15 min å kryddre retten, 6-7 timer i ovnen.. voila.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lyst å prøve pulled pork. Det er vissnok ikke vanskelig heller, kanskje det kan være et forslag. Den vanskligste biten er vist selve krydderblandingen eller rubbing, det kan også brukes feks grillsaus. I det heletatt ligner det på engelsk sunday roast, der man lar kjøttet (svinekjøtt aka pulled pork) ligger i ovnen på svak varme nesten hele dagen. Resultatet er supermørt kjøtt som nærmest kan drars fra hverandre og lager strimler av kjøtt :) Så... 15 min å kryddre retten, 6-7 timer i ovnen.. voila.

Kan gjøre seg å brine kjøttet over natta også, for å minimere væsketapet når det stekes.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
  • 7 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...