Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] små bevegelser i kroppen?

slowmoris

Anbefalte innlegg

Hei, er en gutt på 19 år, et par mndr før jeg ble 19 alltså et år fra nå av så fikk jeg noen små bevegelser i kroppen, det startert ved fingra og henda, og nå idag er det overalt. Når jeg sover, går, kjører bil. og jeg får det på halsen, fingra mine, rompa, magen, inne i mage :p overalt, under øya. Er ikke vondt, men veldig irriterende. 1 gang så hadde jeg vrikninger 2 hele dager på samme sted, det ga seg ikke. det hjalp noen sekunder hvis jeg tok på stedet der jeg fikk vrikninger. men så var det tilbake.

1 annen gang skulle jeg skrive med penn og jeg skrev nok så fint i starten, men så plutselig kom det i fingra igjen, det gikk fra pen skrift til helt for jævlig :p

Hva er dette?

Hvordan får jeg det bort?

Går det bort over tid?

Har jeg gjort dette selv, eller kommer det av seg selv?

Jeg har lest litt på nett, og kom borti kramper, spasmer og parkinson. Er det noen av de? eller er jeg helt på jordet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk! Tror det ga svaret på det meste. Tror det er leamus jeg har isåfall. Søn sliter jeg litt med, eller det gjør meg ingen ting. sover ikke før 2-3 om natta. Koffein drikker jeg vær dag, det er ikke kaffe, men Burn energi drikk og cola.

Lenke til kommentar

Leste også det med noen protein typer og vitamin som kroppen mangler. Jeg er jo allargisk mot noen ting

Melk, nøter, pære, mais,

Andre ting: støv, pålen.

Drikker skjeldent laktose redusert melk, mest om sommeren blandet med jordbær isåfall.

Tror kanskje jeg må endre på kostholdet mitt, det er nok nøkkelen, og slutte med cola greiene. Er jo ikke sundt heller.

Lenke til kommentar

Det høres ut som om du har behov for tilskudd av både kalsium og magnesium, men det bør du heller ta en tur til legen for å finne ut av enn å høre på råd fra folk på forumet som ikke kjenner deg og har sett blodprøve-resultatene dine ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...