Minnebrikken Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Når jeg spesielt er edru så har jeg en enorm økt spytteproduksjon/slim i munnen. Prøver jeg å svelge det så blir jeg nærmest kvelt, og må nesten kaste opp (selv om det enda ikke har skjedd). Det forbedrer seg når jeg er full eller spiser noe mat. Noen som har noen ideer om hva dette kan skyldes, eller hva jeg kan gjøre for å unngå eller redusere det? Endret 20. juni 2013 av Minnebrikken Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ja du Cooky, hvis du hadde hatt en annen livsstil enn den du har presentert på diskusjon.no og på freak.no, ville jeg ha sagt at dette var særdeles merkelig, men nå vet jeg ærlig talt ikke helt... 2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg har samme symptomer hvis jeg sliter meg ut (f.eks. jogger lenge). Kommer også av og til når jeg løper til bussen. Rett fra sengen til å sprinte flere minutter oppoverbakke gjør susen. Men ellers aner jeg ikke hva det kommer av. Har også spurt fastlegen når jeg var der pga noe øreinfeksjoner-greier og han hadde heller ikke peiling. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Kanskje dere slekter til denne karen...eller har fått i dere det samme stoffet; darbepoetin. Endret 20. juni 2013 av Phileas Fogg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå