It's me Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Ja, det er gammelt, men Death Rally er fortsatt en slager i økonomi-timer. Problemet er at alt går ekstremt sakte når jeg bruker Death Rall i XP. Er det noen mulighet for å fikse problemet? Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Det tviler jeg på...Spillet er jo laget for DOS/win 3.1/win 95 Mange av disse programmene har store problemer med xp... Ett godt råd: Kjøp et nytt spill! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Det tviler jeg på...Spillet er jo laget for DOS/win 3.1/win 95Mange av disse programmene har store problemer med xp... Ett godt råd: Kjøp et nytt spill! Fungerer forøvrig glimrende i Win98. Death Rally er morsomt å bruke tid på i økonomi-timen, og et av få spill det faktisk er mulig og få spillt av. Er det ikke mulig å få spillt det i winxp? Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 jo, hvis du emulerer det så, dvs. høyreklikker på EXE fila å velger egenskaper, der velger du konpetabel eller noe i den duren. der velger du at spillet skal kjøres i Win 98 eller 95 da burde det funke fint. en gang i tiden så prøvde jeg Fifa igjennom noe sånn greier, å det funka bra så vidte jeg husker. Lenke til kommentar
Zpeidar Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Bruk dosbox, har ikke linken her, men hvis det er ett dos spill burde det funke phett. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 http://dosbox.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå