Gå til innhold

Redusert trådløs rekkevidde

Anbefalte innlegg

Hei, eg har ein ny laptop som eg er fornøgd med, men: Dei første dagane kunne eg sitte kvar som helst i huset og ha vevtilgang, mens no får eg bare kontakt frå det rommet som ligg nærmast nabohuset der ruteren/modemet er (deler med huseigar). Dette er det einaste rommet kjærasten min sin pc kjem på nett, så vi visste frå før at signalet er sterkast her, men kvifor fekk eg bra nok signal i heile huset dei første dagane?

Er det sannsynleg at det har med program eg har installert å gjere, eller er det mest sannsynleg at det er andre/ytre årsaker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er huseier som har ruteren som seg seant? Du kan prøve å eksperimentere med å bytte kanal den sender signalene på, for å se om det hjelper. Om du får lov av eier av router da. Er det forresten mange andre trådløse nett i området?

Funker ikke det å leke med kanalene fram og tilbake er nok løsningen å gjøre som @Jan Skrotnes sier ;)

Endret av Sakiko
Lenke til kommentar

Takk for svar, begge. Det er inga andre nettverk her etter det eg kan sjå, ganske langt til neste hus og. Eg ville mest vite om det kunne ha med dei få programma eg har innstallert å gjere, men viss det er noko anna enn det, trur eg at eg bare lar det ligge. (Så lenge internett fungerer greit i dette eine rommet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...