TST Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hør om et av årets beste spill på ukens Rad Crew-podkast. Les hele saken Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Wow ble starstruck av tittelen, jeg tenkte akkurat det samme. 2 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Wow ble starstruck av tittelen, jeg tenkte akkurat det samme. Det er følelsen av at du er på en lang reise i et ødelagt landskap som minner meg om det spillet 2 Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Faen, trodde det stod at The Last of Us kommer til PC. Enda jeg lånte en PS3 for å spille igjennom det, ville jeg lett spilt igjennom iallefall en gang til på PC. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Faen, trodde det stod at The Last of Us kommer til PC. Enda jeg lånte en PS3 for å spille igjennom det, ville jeg lett spilt igjennom iallefall en gang til på PC. Desverre Sony som eier spillet. 1 Lenke til kommentar
GHzmaster Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) ███████▓█████▓▓╬╬╬╬╬╬╬╬▓███▓╬╬╬╬╬╬╬▓╬╬▓█ ████▓▓▓▓╬╬▓█████╬╬╬╬╬╬███▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬█ ███▓▓▓▓╬╬╬╬╬╬▓██╬╬╬╬╬╬▓▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓█ ████▓▓▓╬╬╬╬╬╬╬▓█▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓█ ███▓█▓███████▓▓███▓╬╬╬╬╬╬▓███████▓╬╬╬╬▓█ ████████████████▓█▓╬╬╬╬╬▓▓▓▓▓▓▓▓╬╬╬╬╬╬╬█ ███▓▓▓▓▓▓▓╬╬▓▓▓▓▓█▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓█ ████▓▓▓╬╬╬╬▓▓▓▓▓▓█▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓█ ███▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓█ █████▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓█ █████▓▓▓▓▓▓▓██▓▓▓█▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██ █████▓▓▓▓▓████▓▓▓█▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██ ████▓█▓▓▓▓██▓▓▓▓██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██ ████▓▓███▓▓▓▓▓▓▓██▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬█▓╬▓╬╬▓██ █████▓███▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓╬╬╬╬╬╬╬█▓╬╬╬╬╬▓██ █████▓▓█▓███▓▓▓████╬▓█▓▓╬╬╬▓▓█▓╬╬╬╬╬╬███ ██████▓██▓███████▓╬╬╬▓▓╬▓▓██▓╬╬╬╬╬╬╬▓███ ███████▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬████ ███████▓▓██▓▓▓▓▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓████ ████████▓▓▓█████▓▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓█████ █████████▓▓▓█▓▓▓▓▓███▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓██████ ██████████▓▓▓█▓▓▓╬▓██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓███████ ███████████▓▓█▓▓▓▓███▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓████████ ██████████████▓▓▓███▓▓╬╬╬╬╬╬╬╬██████████ ███████████████▓▓▓██▓▓╬╬╬╬╬╬▓███████████ Endret 20. juni 2013 av GHzmaster Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ingen sammenligner verdens beste spill (half-life 2) med et console spill det er sikkert veldig bra men ingen våger å gjøre det Hey guess what. Vi gjør det. Argumentér gjerne imot! 4 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 første gang jeg hører på dette. Herregud å konge at ingen har østlands dialekt!! +1 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Tanken slo meg en del, ihvertfall helt i starten altså ¨ Knallbra spill sålangt, desverre en del elendig AI som ødelegger litt dog. 1 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hvilken sang er det i bakgrunnen på rundt 25:30 kjenner den igjen men husker ikke hvor jeg har hørt den før?? anyone?? Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hvilken sang er det i bakgrunnen på rundt 25:30 kjenner den igjen men husker ikke hvor jeg har hørt den før?? anyone?? T-Rex demomusikken fra Playstation 1 sin demo-disc! Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hvilken sang er det i bakgrunnen på rundt 25:30 kjenner den igjen men husker ikke hvor jeg har hørt den før?? anyone??T-Rex demomusikken fra Playstation 1 sin demo-disc! ahh jepp, ikke hørt den siden 95 eller 96 (husker ikke akkurat når PS1 ble released i Norge) sykt bra låt Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Ingen sammenligner verdens beste spill (half-life 2) med et console spill det er sikkert veldig bra men ingen våger å gjøre det Det der var en ufattelig dårlig gjennomtenkt kommentar. Her snakker vi om noens meninger, ikke hva som er riktig... Endret 20. juni 2013 av Sulphuras 2 Lenke til kommentar
Guybrush LeChuck Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg satt akkurat å tenkte på det litt selv for en uke siden da jeg startet opp The last of us. Minner meg om HL2, stemningen og atmosfæren mest men også konkrete ting. Småting som lyder, fiender og situasjoner... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Kanskje litt av atmosfæren ja men Half Life 2 var ikke så nyskapende når det kom. Det er fortsatt en fps shooter som ikke gjorde mye nytt. The Last of Us er vel noe av det mest gjennomførte spillet jeg har sett. Alt fra historier, grafikk, lyd til animasjoner er så bra laget at man lever seg inni spillet som aldri før. Jeg blir 31år imorgen og jeg felte nesten en tåre pga prologuen i spillet ... Aldri før har jeg fått så mye følelser for en spillkarakter, men karakterne i spillet ser faktisk levende ut. De er troverdig. 1 Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg blir 31år imorgen og jeg felte nesten en tåre pga prologuen i spillet ... Aldri før har jeg fått så mye følelser for en spillkarakter, men karakterne i spillet ser faktisk levende ut. De er troverdig. Gratulerer med dagen på forhånd! Men uansett.. Følte akkurat det samme når jeg gikk gjennom prologuen tidlig idag. Tror faktisk de små 5-10 minuttene er noe av det utroligste jeg har følt utifra et spill på lenge. 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg blir 31år imorgen og jeg felte nesten en tåre pga prologuen i spillet ... Aldri før har jeg fått så mye følelser for en spillkarakter, men karakterne i spillet ser faktisk levende ut. De er troverdig.Gratulerer med dagen på forhånd!Men uansett.. Følte akkurat det samme når jeg gikk gjennom prologuen tidlig idag.Tror faktisk de små 5-10 minuttene er noe av det utroligste jeg har følt utifra et spill på lenge. Traff meg hardt. Var vondt å se på rett og slett. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ingen spill er bedre enn GTA. Lenke til kommentar
stoelen Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg blir 31år imorgen og jeg felte nesten en tåre pga prologuen i spillet ... Aldri før har jeg fått så mye følelser for en spillkarakter, men karakterne i spillet ser faktisk levende ut. De er troverdig.Gratulerer med dagen på forhånd!Men uansett.. Følte akkurat det samme når jeg gikk gjennom prologuen tidlig idag.Tror faktisk de små 5-10 minuttene er noe av det utroligste jeg har følt utifra et spill på lenge. Vel, jeg er 40, og har heller aldri spilt et spill som er så gjennomført troverdig. Har gitt meg alt fra tårer i øyekroken til frysninger på ryggen. Anbefales sterkt !! 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Ingen spill er bedre enn GTA. Jo, mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå