Krokanrull Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Gratulerer med et godt valg. Oslo danker ut Bergen på det aller meste. Mange unge studiner i Oslo også, om du nå (uforståelig, men ja) skulle være i tvil. Er også fra vestlandet, men ser betydelige større positive sider med Oslo, kontra Bergen. Som tidligere nevnt i denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Gratulerer med et godt valg. Oslo danker ut Bergen på det aller meste. Mange unge studiner i Oslo også, om du nå (uforståelig, men ja) skulle være i tvil. Er også fra vestlandet, men ser betydelige større positive sider med Oslo, kontra Bergen. Som tidligere nevnt i denne tråden. Takk! Men du fikk vel med deg at jeg elsker Bergen også? Det er mulig jeg har opplevd Bergen på det beste de siste dagene. Har bodd i Oslo i to år. Håper jeg fortsetter å like meg. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Takk! Men du fikk vel med deg at jeg elsker Bergen også? Det er mulig jeg har opplevd Bergen på det beste de siste dagene. Har bodd i Oslo i to år. Håper jeg fortsetter å like meg. Fikk med meg det. Lov å ta feil er det jeg sier til det Neida, joda, hehe. Jada, det fortsetter sikkert Lykke til med studiene. Bodd her i 1,5 år selv. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Det er mulig jeg har opplevd Bergen på det beste de siste dagene. Jeg vet ikke hvordan været var her før søndag, men Bergen har i hvert fall ikke vært på sitt beste siden jeg kom tilbake. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ville foretrekke Bergen! Oslo er en urban by med hippe mennesker og muslimer som kan drepe en homofil. 1 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Ville foretrekke Bergen! Oslo er en urban by med hippe mennesker og muslimer som kan drepe en homofil. Wow, haha det var dagens. Forslag: Begynn å leve i virkeligheten. Endret 22. august 2013 av Krokanrull Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Er akkurat det jeg gjør. Er dessverre de muslimer som hater homofile! Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Er akkurat det jeg gjør. Er dessverre de muslimer som hater homofile! Det har ingenting med Oslo å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå