Okapi Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Det er opp til hver egentlig, så langt synes JEG at XboxOne har mer fristende spill. Har lest og hørt at DayZ kommer til PS4 only (konsoll), bare det kan gjøre at jeg kjøper PS4, er meget stor fan av det spillet, + har ufattelig mange antall timer på PC versjonen. Kan du ikke like gjerne spille det på PC? Jeg er litt spent på The Order og Crimson Dragon, men ellers var det fint lite interessant på lista over eksklusiver. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 H hour har klart målet på kickstarter. Kommer til ps4 og pc i 2015 sies det fun fun fun... Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Neste Carmageddon er godt i gang, så blir det eksklusivt til XBone av en eller annen grunn blir det en sånn en. Ellers blir det PS4 og Final Fantasy XV. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg kjøper Xbox One til Forza 5 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Ingenting som frister ved launch for min del, men det blir nok en XBO i første omgang. Ene og alene grunnet Titanfall.Håper det blir en gamechanger for FPS sjangeren (på konsoll), slik MW1 var da det i sin tid kom ut. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg kjøper Xbox One til Forza 5 Du kjøper ikke Forza 5 til Xbox One altså? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Du kjøper ikke Forza 5 til Xbox One altså? Nope, det er hele poenget Endret 17. juli 2013 av c7Nn Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Ai, ser det har blitt annonsert en oppfølger til Superstjernedust. Det er nesten litt interessant, men fortsatt ikke nok til at det blir kjøp på lanseringsdagen. Tror kanskje jeg venter på Metal Gear eller Virtua Fighter, eventuelt et eller annet skikkelig inderlig som ikke har blitt annonsert ennå. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Til lansering har nok Xbox One de mest fristende ekslusivene med Forza 5 og Dead Rising 3. Så den blir nok kjøpt ved release. PS4 kjøper jeg en gang i 2014 når Infamous: Second Son kommer. Lenke til kommentar
MelohnJohn Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 FORZA!!!!!!! Og kanskje... bare kanskje Fable 4 en gang i fremtiden Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Haha, snakker om viktig nekrobump. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå