Gå til innhold

xbox one vs ps4. spilltitler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er opp til hver egentlig, så langt synes JEG at XboxOne har mer fristende spill.

Har lest og hørt at DayZ kommer til PS4 only (konsoll), bare det kan gjøre at jeg kjøper PS4, er meget stor fan av det spillet, + har ufattelig mange antall timer på PC versjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har lest og hørt at DayZ kommer til PS4 only (konsoll), bare det kan gjøre at jeg kjøper PS4, er meget stor fan av det spillet, + har ufattelig mange antall timer på PC versjonen.

Rocket skyter folk i ryggen dersom han lager en PS4 versjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvorfor?

Fordi da blir det mine støtte for PC, da vil de måtte fokusere på to plattformer, noe som er helt ræva når en tenker over hvor mye det trengs bare for den ene plattformen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hvorfor kan det ikke kombineres?

Det lurer jeg også på. Veldig PC aktig innmat i de nye konsollene.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

har alt forhåndsbestilt begge, dog ikke noen spill enda. skal selvfølgelig ha forza 5, det er jo et must på ms plattformen. hva det blir på ps4 vet jeg ikke, var sånn sett ingen spill som var må ha. er ellers veldig spent på det med day one lansering av spill via nettet på begge plattformene og håper på en real pris der. blir minecraft dag en på xbox?

Lenke til kommentar

Under E3 så var det flere spill til XBO som jeg likte en til PS4.

Til XBO så skal jeg nok ha følgende:

Forza 5

Ryse: Son of Rome

Dead Rising 3

Titanfall

Project Spark

Og til PS4:

Killzone: Shadow Fall

Infamous: Second Son

Skal bli spennende å se hva som blir vist på Gamescom i august. Men så langt har XBO helt klart flere eksklusive spill på lansering og i lanserings vinduet som jeg personlig gleder meg til.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...