Christoffero89 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hei, nå som Xbox ikke krever nett lenger ble den aktuell. Så det er spillene som avgjør kjøpet nå. Hvem av konsollene vil få de beste eksklusive spillene? Tror grafikken blir lik uansett valg. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 For min del må jeg si at Forza er det eneste spillet jeg liker som ikke kan kjøpes til begge konsollene. Forza 4 var sinnsykt, og tror ikke vi får noe dårligere opplevelse når Forza 5 kommer! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Det er opp til hver egentlig, så langt synes JEG at XboxOne har mer fristende spill. Har lest og hørt at DayZ kommer til PS4 only (konsoll), bare det kan gjøre at jeg kjøper PS4, er meget stor fan av det spillet, + har ufattelig mange antall timer på PC versjonen. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hvem som får de beste ekslusive de neste 5-6+ årene kan ikke jeg spå. Jeg velger PS4 fordi PS3 hadde de "beste" ekslusive i "forrige" generasjon etter min smak, og jeg satser på at det vil fortsette. Andre vil selvsagt synes det motsatte. Time will show... Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Etter min smak blir det ps4. H-hour(spirituelle oppfølgeren til socom2) og DayZ er noen av flere som gjør det til slam dunk her i gården. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Vent. Kommer garantert flere spillannonseringer fra begge parter før konsollene kommer. 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Vent. Kommer garantert flere spillannonseringer fra begge parter før konsollene kommer. Gamescom er rett rundt hjørnet. Blir spennende. OG GABE MÅ VÆRE DER! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg har hørt at Half Life 3 blir eksklusiv til PC og WiiU Vent å se, er mitt tips. Vent til 2.de batch av konsollene. Og så velger du den samme konsollen som flest av kompisene dine har. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg har hørt at Half Life 3 blir eksklusiv til PC og WiiU Jeg bryr meg ikke om HL3 blir eksklusive til en MAC for 100 000, jeg skal ha tak i det spillet en vei eller en annen. 1 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg gleder meg mest til Destiny. Blir nok ps4 først men jeg har ingen god grunn til det :-P Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Er bare et spill som jeg gleder meg til halo 5 til xbox one, gleder meg vilt til det kommer ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Halo er dessidert det beste fps spillet til konsoll. Endret 23. juni 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Har lest og hørt at DayZ kommer til PS4 only (konsoll), bare det kan gjøre at jeg kjøper PS4, er meget stor fan av det spillet, + har ufattelig mange antall timer på PC versjonen. Rocket skyter folk i ryggen dersom han lager en PS4 versjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hvorfor? Fordi da blir det mine støtte for PC, da vil de måtte fokusere på to plattformer, noe som er helt ræva når en tenker over hvor mye det trengs bare for den ene plattformen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Alt er så skreddersyd en konsoll i halo at jeg hadde en bedre erfaring med halo enn killzone. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hvorfor kan det ikke kombineres? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Hvorfor kan det ikke kombineres? Det lurer jeg også på. Veldig PC aktig innmat i de nye konsollene. Endret 23. juni 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 har alt forhåndsbestilt begge, dog ikke noen spill enda. skal selvfølgelig ha forza 5, det er jo et must på ms plattformen. hva det blir på ps4 vet jeg ikke, var sånn sett ingen spill som var må ha. er ellers veldig spent på det med day one lansering av spill via nettet på begge plattformene og håper på en real pris der. blir minecraft dag en på xbox? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Under E3 så var det flere spill til XBO som jeg likte en til PS4. Til XBO så skal jeg nok ha følgende: Forza 5 Ryse: Son of Rome Dead Rising 3 Titanfall Project Spark Og til PS4: Killzone: Shadow Fall Infamous: Second Son Skal bli spennende å se hva som blir vist på Gamescom i august. Men så langt har XBO helt klart flere eksklusive spill på lansering og i lanserings vinduet som jeg personlig gleder meg til. Endret 23. juni 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå