Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk til Mpx som ikke sender ut mail til tidligere kunder. :hrm:

Står sikkert på Facebook, "like om du liker timesalg" eller noe sånt...

"Likes" er viktigere enn å spre informasjon om salget.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

De annonserte det på facebook for de som har likt MPX på facebook ja. Likes er en ny valuta. Lurer på hvor mye en like egentlig er verdt i markesføringssammenheng...

Det var forresten ikke noe timessalg heller, det var de samme produktene på salg hele kvelden. Men det var noen gode rabatter på endel produkter!

Lenke til kommentar

Det var en hel del med bra priser + att det är kanon att de slänger ut allt med en gång i stället för att köra en timme. Ser fler butiker som kör timesalg som startar med dåliga/dyra produkter, så faller intresset av och få följer med hela kvällen. Detta är smartare + mindre stress med att handla.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var en hel del med bra priser + att det är kanon att de slänger ut allt med en gång i stället för att köra en timme. Ser fler butiker som kör timesalg som startar med dåliga/dyra produkter, så faller intresset av och få följer med hela kvällen. Detta är smartare + mindre stress med att handla.

Helt enig! Mister selvfølgelig litt av spenningen, men da jeg har bedre ting å gjøre enn å sitte parat på pc'en hver time passet det meg ypperlig :wee:

Lenke til kommentar

De annonserte det på facebook for de som har likt MPX på facebook ja. Likes er en ny valuta. Lurer på hvor mye en like egentlig er verdt i markesføringssammenheng...

Det er verdt en del. Driver selv en side, og jo flere likes, jo flere når jeg ut til om jeg betaler for å annonsere.

Priseks: 310,- - Når ut til 4200 - 7800 ..

Men ja, jeg fikk også mail fra MPX at det var no supertilbud 20. juni.

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...