mackanz Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 http://www.mpx.no/k/kcf.aspx?id=4149&utm_source=mailbase_all&utm_medium=email&utm_campaign=w25_dagstilbud Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Men jeg har allerede brukt opp alle pengene mine på datautstyr! Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Håper på en gaminglaptop med Haswell og GTX770M Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Takk til Mpx som ikke sender ut mail til tidligere kunder. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Kjøpte et nytt headsett siden mitt G35 brakk. Ble dette: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=650795 til 599,-. Endret 20. juni 2013 av SLi Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Takk til Mpx som ikke sender ut mail til tidligere kunder. Står sikkert på Facebook, "like om du liker timesalg" eller noe sånt... "Likes" er viktigere enn å spre informasjon om salget. Endret 21. juni 2013 av aklla Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 De annonserte det på facebook for de som har likt MPX på facebook ja. Likes er en ny valuta. Lurer på hvor mye en like egentlig er verdt i markesføringssammenheng... Det var forresten ikke noe timessalg heller, det var de samme produktene på salg hele kvelden. Men det var noen gode rabatter på endel produkter! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Kanskje de er redd for å selge for mye. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Det var en hel del med bra priser + att det är kanon att de slänger ut allt med en gång i stället för att köra en timme. Ser fler butiker som kör timesalg som startar med dåliga/dyra produkter, så faller intresset av och få följer med hela kvällen. Detta är smartare + mindre stress med att handla. 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Det var en hel del med bra priser + att det är kanon att de slänger ut allt med en gång i stället för att köra en timme. Ser fler butiker som kör timesalg som startar med dåliga/dyra produkter, så faller intresset av och få följer med hela kvällen. Detta är smartare + mindre stress med att handla. Helt enig! Mister selvfølgelig litt av spenningen, men da jeg har bedre ting å gjøre enn å sitte parat på pc'en hver time passet det meg ypperlig Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) De annonserte det på facebook for de som har likt MPX på facebook ja. Likes er en ny valuta. Lurer på hvor mye en like egentlig er verdt i markesføringssammenheng... Det er verdt en del. Driver selv en side, og jo flere likes, jo flere når jeg ut til om jeg betaler for å annonsere. Priseks: 310,- - Når ut til 4200 - 7800 .. Men ja, jeg fikk også mail fra MPX at det var no supertilbud 20. juni. Endret 23. juni 2013 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå