Gå til innhold

Sniktitt: The Elder Scrolls Online (Mac, PS4, Windows, XOne)

Anbefalte innlegg

Tror nok og at dette blir en flopp.

Er jo ingenting som har målt seg med hva World of Warcraft engang var.

(Ja, spillet er helt ødelagt.)

Og er ganske sikker på at ingenting klarer å nå den høyden heller.

Kommer nok til å prøve det, men har ikke høye forventninger.

Ser heller fram til ny TES eller aller helst Fallout.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke om det var rundt utgivelsen av Oblivion eller Skyrim, men Bethesda har tidligere uttalt at de ikke vil lage MMORPGer. Nå har de altså ombestemt seg, trukket kølapp og stilt seg i den lange rekka av utviklere som vil ha en bit av WoW-kaka. Statistisk sett er det liten grunn til å tro at de vil lykkes og når anmelderen ikke virker mer entusiastisk enn dette så blir jeg skeptisk.
De ga 8/10 til Sim City(som jeg kjøpte, takker være anmeldelsen). Siden da har jeg ikke lenger hatt tillit noen av anmelderne.

Sim City er\var et fantastisk spill.

Veldig mange bugs, men var morsomt.

Problemet er at det fort blir kjedelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Hmmm...;

og;

Lurer på hva som skal til før du kaller noe for "dårlig".

Lenke til kommentar

Det er anmelderne jeg klager på og deres anmeldelse av spillet. Ikke spillet i seg selv.

Skriver jeg kinesisk!?

Endret av klakkelakk
Lenke til kommentar

Jeg både gleder og gruer meg! Eneste håpet mitt er at Bethesda fortsetter å lage RPG etter det her.

Ikke samme team som lager hovedspillene i Elder Scrolls serien som lager dette. De er opptatt med enten Elder Scrolls 6 eller Fallout 4.

Lenke til kommentar

off topic: Er ordet "krysshår" virkelig en oversettelse for "crosshair". Føler det ligger i samme gate som å oversett "vacuumcleaner" med "vakumrenser". Ville ikke "sikte" være bedre?

Hehe, ja dette slo meg og, kan ikkje finne noko krysshår på ordnett.no i alle fall :p

"Crosshair" heter "trådkors" på norsk, og er en del av siktet i mange tilfeller.

On-topic må jeg si at jeg også har en avventende spenningsfølelse. Type co-op i TES gleder jeg meg til, men det blir jo uten hele "Den Store Helten som redder verden" opplevelsen jeg får i singleplayer spillene.

Lenke til kommentar

"Crosshair" heter "trådkors" på norsk, og er en del av siktet i mange tilfeller.

On-topic må jeg si at jeg også har en avventende spenningsfølelse. Type co-op i TES gleder jeg meg til, men det blir jo uten hele "Den Store Helten som redder verden" opplevelsen jeg får i singleplayer spillene.

Takk. Har sett etter en god oversettelse på «crosshair» lenge. :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det var rundt utgivelsen av Oblivion eller Skyrim, men Bethesda har tidligere uttalt at de ikke vil lage MMORPGer. Nå har de altså ombestemt seg, trukket kølapp og stilt seg i den lange rekka av utviklere som vil ha en bit av WoW-kaka. Statistisk sett er det liten grunn til å tro at de vil lykkes og når anmelderen ikke virker mer entusiastisk enn dette så blir jeg skeptisk.

Det som ofte sies når dette kommer opp er at det ikke er Bethesda (utviklerhuset) som utvikler dette, men søsterselskapet Zenimax Online Studios. Derimot er det Bethesda som publisher som gir det ut.

Så teoretisk sett skal de ikke ha noe å si for hverandre (spesielt hvis det går galt).

Enig i at det skal svært mye til å lykkes statistisk sett.

Lenke til kommentar

Holder forventningene lave fremdeles. Skal dog følge med og prøve det når det kommer.

Tror det er en god holdning til det.

off topic: Er ordet "krysshår" virkelig en oversettelse for "crosshair". Føler det ligger i samme gate som å oversett "vacuumcleaner" med "vakumrenser". Ville ikke "sikte" være bedre?

LOL, tenkte det samme!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...