CraigFinn Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Vi må klippe oss alle sammen, og de fleste går til frisør. Når du bestemmer deg for hvilken, så tenk over hva du gjør. En vanlig salong er full av kjemikalier og dritt, tenk på alle produktene som ender i håret ditt. Neste gang du skal klippe deg, da tenker du som så: "Jeg velger en grønn frisørsalong, det er jo det hotteste nå!" http://www.gronnhver...ukter/Frisoerer 4 Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Hvordan er prisene på "grønne frisører" kontra en vanlig frisør? Jeg tror veldig mange dropper "grønne alternativer" fordi det medfører ulemper for dem, i forhold til pris/arbeid. Hvis alternativer er like lettvint/mer lettvint så bør det kanskje brukes som reklame. Lenke til kommentar
CraigFinn Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg tviler på at dette er det billigste du kan få, men det må jeg ærlig innrømme at jeg ikke er sikker på. Min personlige erfaring er at det som har mest å si for både pris og kvalitet er først og fremst geografi... 5 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Haha, trodde det var et dikt ved første overblikk av teksten. Men joda, høres jo greit ut hvis prisen er sammenlignbar. Tror forøvrig ikke at vi har slikt her jeg bor. Hadde vært kult å kunne si at jeg fikk en "økologisk hårklipp" da. Men for å være på den alvorlige siden, så synes jeg økologiske, grønne og sunne alternativer er positivt. Endret 20. juni 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Haha, trodde det var et dikt ved første overblikk av teksten. Eh, det er jo det da Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Eh, det er jo det da Haha, du har rett, jeg ser det nå. Slik går det når man skumleser tidlig om morgenen! +1 til TS som svarer med dikt! Genialt! Endret 20. juni 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Brodsky Skrevet 20. juni 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Eller gjør som meg; bruk egen maskin Billig og greit, men en blir ikke fin Ingen produkter mitt hode når ...bare dumt badet blir fullt av avklippet hår 11 Lenke til kommentar
CraigFinn Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Eller gjør som meg; bruk egen maskin Billig og greit, men en blir ikke fin Ingen produkter mitt hode når ...bare dumt badet blir fullt av avklippet hår Det er et bra alternativ, og veldig sunt for huet. Det er bedre å gjøre det enkelt enn å bli skallet når man er tjue. 5 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Det er et bra alternativ, og veldig sunt for huet. Det er bedre å gjøre det enkelt enn å bli skallet når man er tjue. å bli skallet når man er 20 kan dessverre alle menn bli.. Lenke til kommentar
CraigFinn Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 å bli skallet når man er 20 kan dessverre alle menn bli.. Du kan ha dårlige gener, så det er selvsagt riktig. Men for mange av oss er håret faktisk ganske viktig. Voks, gele og andre produkter kan fucke opp håret ditt. Du bør finne de riktige merkene for å få det så bra som mitt. 3 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Du kan ha dårlige gener, så det er selvsagt riktig. Men for mange av oss er håret faktisk ganske viktig. Voks, gele og andre produkter kan fucke opp håret ditt. Du bør finne de riktige merkene for å få det så bra som mitt. at man som mann mister håret har ikke noe med dårlig gener da har jo de fleste menn i Norge dårlig gener, I hvilken alder vil jeg miste håret? Dette varierer veldig. Men generelt sett vil 25 prosent av alle menn oppleve hårtap allerede før de fyller 21. Innen 35 års alderen har 66 prosent opplevd mer elle mindre hårtap. Når man har fylt 50 år vil 85 prosent av alle menn ha betraktelig tynnere manke, ifølge AskMen. Lenke til kommentar
CraigFinn Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 at man som mann mister håret har ikke noe med dårlig gener da har jo de fleste menn i Norge dårlig gener, Mye skyldes hårprodukter, og mye skyldes gener. Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hva du mener. 9 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Mannlig hårtap før fylte 20 år er så vanlig at det ikke klassifiseres som en svakhet/skavank/sykdom/dårlige gener. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Før fylte 20? Bor du i samme land som meg? 1 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Eller gjør som meg; bruk egen maskin Billig og greit, men en blir ikke fin Ingen produkter mitt hode når ...bare dumt badet blir fullt av avklippet hår Ikke fin? jeg har klipt meg selv med maskin i godt over 2 år nå å du lærer deg etter hvert å gjøre det bra om du legger litt tid i det. Litt papir i vasken å passe på at håret drar den veien så er det heller ikke noe problem. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 kan ikke huske at det er påført noe særlig kjemikalier i håret mitt ved frisørbesøk, forriuten vann, og kanskje voks på slutten om jeg vil. Hvilken fordeler har grønn frisør for meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå