Gå til innhold

Kjøpe en kompis sin steambruker

Anbefalte innlegg

Heisann, en kompis ga meg ett tilbud istad, nemlig å kjøpe steambrukern hans.

Den inneholder disse spillene, + noen flere jeg ikke kommer på i farta

Portal 1

Portal 2

Left 4 dead 2 ( Har fra før )

The walking dead ( Har fra før)

Skyrim+ dawnguard eller noe

Saints Row The Third

Risen 2 Dark waters

Han foreslo at jeg kunne kjøpe det for 400kr+ at jeg gir han skyrim til ps3 Høres det ut som en grei deal? Har litt lyst på de tre nederste spillene uansett men høres det ut som en grei pris?:) Og hvordan får jeg brukern, gir han meg ganske enkelt bare navn og passord, så bytter jeg mailen? Er det evt mulig og overføre spillene til min steam bruker?:) Er jo også ferie om to dager så greit å ha noe å gjøre:) Trenger raskt svar pga jeg sannsynligvis ikke møter han på noen uker pga skolen er slutt osv:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehh, nah. Greit nok at det er 500kr billigere enn hva du ville fått spillene for nå (ikke inkludert de du har). Men Steam skal ha ett sommersalg i Juli vil jeg tro, hvor du nok får 50-80% på de spillene du ikke har. Og vips så har du spart inn det der.

Og nei, du kan ikke overføre spillene.

Lenke til kommentar

Enig med de over, dette høres ut som en skikkelig dårlig deal. Portal 1 får man greit tak i billig eller gratis, Portal 2 koster ikke særlig mye, og de tre nederste spilla er ikke veldig dyre. I tillegg må du slite med å ha spill på to forskjellige steam-kontoer.

Lenke til kommentar

Har sendt mld til fyren nå, for å sjekke hvilke flere det var :) Syns btw det er helt greit med to steambrukere pga hvis jeg har en kompis på besøk kan vi game sammen:) Jeg har heller ikke penger på kortet så er litt problematisk med å kjøpe på cdon :p han foreslo ny deal istad, 400 uten skyrim. Skal prøve 250 ink skyrim elns:)

Lenke til kommentar

Hva tror du skjer dersom vedkommende sender melding til steam med bilde av et visakort for å bekrefte at han er den rettmessige eieren?

Han er en god venn av meg så tror ikke det skal være noe problem, har kjøpt diablo brukern hans før og jeg har enda ikke mista den. Og hvis han er drittunge nok til å få meg bannet vet han at det blir deng :p

Edit: Komplett liste:

Bioshock

Bioshock 2

Skyrim+ Dawnguard

The walking dead

Saints row the third + all dlc

Portal

Portal 2

Stronghold 3

To the moon

Left 4 dead 2

Risen: Dark waters:)

Hvis dere ser bort ifra at det ikke er helt lovlig osv, hva hadde dere gitt?:)

Endret av Macklemore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...