Gå til innhold

Microsoft presset til retrett - dropper DRM og "always online"! (XBOX ONE)

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om MS faktisk går tilbake på DRM greiene sine, så beviser det vell bare hvilken side av oss her inne som har hatt rett hele tiden.

Det eneste det bekrefter er at det har vært helt vilt mange som har mast om dette høylytt og at de har til slutt gitt etter for kravene.

Bare håper ikke denne endringen vil gå på bekostning av noe.

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Ja nå må Xbox fansen kjøpe Ps4 fordi nå kan de ikke gjøre alle tingene de gledet seg så til ;) haha

BLir spent og se hvordan folk skifter mening nå ...

Mener du å si at alle som liker Xbox forsvarte DRM-systemet til Microsoft? Det stemmer ikke i det hele tatt.

For min del ble det nettopp mye mer aktuelt å kjøpe en Xbone på dag 1.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"These changes will impact some of the scenarios we previously announced for Xbox One. The sharing of games will work as it does today, you will simply share the disc. Downloaded titles cannot be shared or resold. Also, similar to today, playing disc based games will require that the disc be in the tray."

Blæhhh.

Likte tanken på å bare switche via xboxen, istedenfor å skifte plate.

Disse nyhetene betyr vel også at man ikke kan dele spillene sine med venner på andre siden av landet via Xbox Live(?).

Lenke til kommentar

http://news.xbox.com/2013/06/update

Det er bekreftet av Microsoft.

Nå blir vel alle hyttegamerne fornøyde. Hoho.

Blir ikke alle de andre også fornøyde?

Som jeg skrev. Dette beviser uansett hvilke folk her inne som har hatt rett i sine uttalelser hele tiden, og dere kan vell igrunn takke oss som har ropt høyest for dette slik at vi ikke lengre trenger å bekymre oss for eventuelle "uhell" både på vår "side" og MS sin "side".

Ingen årsak.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"These changes will impact some of the scenarios we previously announced for Xbox One. The sharing of games will work as it does today, you will simply share the disc. Downloaded titles cannot be shared or resold. Also, similar to today, playing disc based games will require that the disc be in the tray."

Blæhhh.

Likte tanken på å bare switche via xboxen, istedenfor å skifte plate.

Disse nyhetene betyr vel også at man ikke kan dele spillene sine med venner på andre siden av landet via Xbox Live(?).

Jeg ble litt skuffa nå merker jeg! =(

Lenke til kommentar

Håper man fremdeles kan "registrere" spillene sine og slippe disken for å spille samt kunne dele det digitalt. Det med å kunne dele det over nett var etter min mening et veldig bra steg fremover.

EDIT: Ser nå at andre har skrevet om det samme.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Vel de fleste jeg har sett i tråden ivertfall, ikke alle.

Kan du komme med eksempler? Jeg har ikke fulgt så godt med i denne tråden av mange årsaker.

Av de jeg har sett som har forsvart DRM-systemet så vil jeg si jeg har sett en, og det var en som virket til å være gjennomsyret fanboy. Ellers har vel flertallet skrevet at de gir F i dette da det i utgangspunktet ikke vil være et problem for de.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Kan du komme med eksempler? Jeg har ikke fulgt så godt med i denne tråden av mange årsaker.

Av de som har forsvart DRM-systemet så vil jeg si jeg har sett en, og det var en som virket til å være gjennomsyret fanboy. Ellers har vel flertallet skrevet at de gir F i dette da det i utgangspunktet ikke vil være et problem for de.

Nei ikke denne tråden men konsoll trådene som har vert på fyr og flamme siden E3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...