aBadMan Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 Fint å høre dette. Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Om MS faktisk går tilbake på DRM greiene sine, så beviser det vell bare hvilken side av oss her inne som har hatt rett hele tiden. Det eneste det bekrefter er at det har vært helt vilt mange som har mast om dette høylytt og at de har til slutt gitt etter for kravene. Bare håper ikke denne endringen vil gå på bekostning av noe. Endret 19. juni 2013 av Aniratak Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 Ja nå må Xbox fansen kjøpe Ps4 fordi nå kan de ikke gjøre alle tingene de gledet seg så til haha BLir spent og se hvordan folk skifter mening nå ... Mener du å si at alle som liker Xbox forsvarte DRM-systemet til Microsoft? Det stemmer ikke i det hele tatt. For min del ble det nettopp mye mer aktuelt å kjøpe en Xbone på dag 1. 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 "These changes will impact some of the scenarios we previously announced for Xbox One. The sharing of games will work as it does today, you will simply share the disc. Downloaded titles cannot be shared or resold. Also, similar to today, playing disc based games will require that the disc be in the tray." Blæhhh. Likte tanken på å bare switche via xboxen, istedenfor å skifte plate. Disse nyhetene betyr vel også at man ikke kan dele spillene sine med venner på andre siden av landet via Xbox Live(?). Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 Mener du å si at alle som liker Xbox forsvarte DRM-systemet til Microsoft? Det stemmer ikke i det hele tatt. For min del ble det nettopp mye mer aktuelt å kjøpe en Xbone på dag 1. Vel de fleste jeg har sett i tråden ivertfall, ikke alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 Liker at spillene ikke er regionlåste lenger. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 http://news.xbox.com/2013/06/update Det er bekreftet av Microsoft. Nå blir vel alle hyttegamerne fornøyde. Hoho. Blir ikke alle de andre også fornøyde? Som jeg skrev. Dette beviser uansett hvilke folk her inne som har hatt rett i sine uttalelser hele tiden, og dere kan vell igrunn takke oss som har ropt høyest for dette slik at vi ikke lengre trenger å bekymre oss for eventuelle "uhell" både på vår "side" og MS sin "side". Ingen årsak. 1 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 "These changes will impact some of the scenarios we previously announced for Xbox One. The sharing of games will work as it does today, you will simply share the disc. Downloaded titles cannot be shared or resold. Also, similar to today, playing disc based games will require that the disc be in the tray." Blæhhh. Likte tanken på å bare switche via xboxen, istedenfor å skifte plate. Disse nyhetene betyr vel også at man ikke kan dele spillene sine med venner på andre siden av landet via Xbox Live(?). Jeg ble litt skuffa nå merker jeg! =( Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Håper man fremdeles kan "registrere" spillene sine og slippe disken for å spille samt kunne dele det digitalt. Det med å kunne dele det over nett var etter min mening et veldig bra steg fremover. EDIT: Ser nå at andre har skrevet om det samme. Endret 19. juni 2013 av Lakus Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 Hva vil nå skje med family sharing? Får vi fortsatt bedre rettigheter når det gjelder spill som er kjøpt online? Vil vi miste alle alt og gå til dinosaursystemet som er på Xbox 360? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 De måtte vel til slutt tilstå at de ikke hadde noe valg. Mye større sjanse nå ihvertfall for at jeg faktisk kjøper One. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 Fantastisk. Var redd for at dette ville tvinge Sony til å gjøre det samme når PS5 skal på markedet, men nå må fremdeles en av sidene ta det første steget skal det bli noe av. Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 Hva vil nå skje med family sharing? Får vi fortsatt bedre rettigheter når det gjelder spill som er kjøpt online? Vil vi miste alle alt og gå til dinosaursystemet som er på Xbox 360? Det virker desverre som dette er et par steg tilbake =( Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Slik jeg forstår det så vil mulighetene for så dele med familie, spille uten disk og tilsvarende nye funksjoner vil forsvinne. Det blir i praksis en 360 med nyere hardware. Endret 19. juni 2013 av Crowly Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Vel de fleste jeg har sett i tråden ivertfall, ikke alle. Kan du komme med eksempler? Jeg har ikke fulgt så godt med i denne tråden av mange årsaker. Av de jeg har sett som har forsvart DRM-systemet så vil jeg si jeg har sett en, og det var en som virket til å være gjennomsyret fanboy. Ellers har vel flertallet skrevet at de gir F i dette da det i utgangspunktet ikke vil være et problem for de. Endret 19. juni 2013 av Hansien Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 Kan du komme med eksempler? Jeg har ikke fulgt så godt med i denne tråden av mange årsaker. Av de som har forsvart DRM-systemet så vil jeg si jeg har sett en, og det var en som virket til å være gjennomsyret fanboy. Ellers har vel flertallet skrevet at de gir F i dette da det i utgangspunktet ikke vil være et problem for de. Nei ikke denne tråden men konsoll trådene som har vert på fyr og flamme siden E3. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 Nei ikke denne tråden men konsoll trådene som har vert på fyr og flamme siden E3. Eksempler er fortsatt ønsket. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 Så det nytter faktisk å klage? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå