Prusk Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Bah - det med family sharing var jo en bra sak. "Fansen" er dårlige forhandlere. =/ 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Bah - det med family sharing var jo en bra sak. "Fansen" er dårlige forhandlere. =/ Infoen man har fått om det er fremdeles veldig ufullstendig, hadde den vært såpass bra hadde de ikke snudd på flisa. Da hadde de heller frigjort mer info og fått alle til å ønske konsollen. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 It’s worth remembering that the DRM changes don’t make the Xbox One an offline console; games which require cloud processing will need an always-on Internet connection, like any MMO or online multiplayer game. For en rar ting å skrive. Om spillet krevet nettilgang fordi det har multiplayer, er et MMO, eller har funksjoner i cloud, så er det allikevel en offline-konsoll, selv om spillet ikke er det. Dette er vel logisk. Regner ikke med å spille offline på et MMO eller et multiplayer spill. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Bah - det med family sharing var jo en bra sak. "Fansen" er dårlige forhandlere. =/ Problemet var vel like mye at fansen ikke sa noe da de synes det var greit, men de som var mot konsollen sa veldig mye. Men jeg hadde forventet av Microsoft kjente til dette. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Ja, for alt er så svart hvitt. Enten eller. Lenke til kommentar
Hyst Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Ja, men som dere sikkert har fått med dere, så bruker MANGE av de nye spillene til Xbox One Cloud Proccesing, dermed så må konsollen være på nett selv om du spiller singleplayer. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Gåradagens endringer bærer utvilsomt med seg både fordeler og ulemper. Men en annen ting som virker litt rart for min del er dette med kinecten. Hvorfor MÅ vi ha den? Hvorfor MÅ den på død og liv være tilkoblet? Og nei, jeg er ikke bekymret for overvåkning. Men det er for min del ganske spesielt at man kan "skru" den av, men ikke dra ut pluggen.. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Ja, men som dere sikkert har fått med dere, så bruker MANGE av de nye spillene til Xbox One Cloud Proccesing, dermed så må konsollen være på nett selv om du spiller singleplayer. "Mange"? Hvilke spill er det du snakker om? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Også er den ganske stor og stygg. Jeg kan ikke se hvor den passer inn i mitt interiør - og jeg har ikke en 2mm flatskjerm fra Samsung - jeg har en god "gammel" Plasma. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Ja, for alt er så svart hvitt. Enten eller. Heile hylekoret rundt X1 er vel berre ein bekreftelse på at, på internett, så er det faktisk det. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Er vel opp til utviklerne å annonser hvilke krav de setter til eventuell online-tilknytning. MS skal ikke trenge å være barnevakt for utviklere heller. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 MS har nok jobbet overtid i god stund for å finne ut hvilken løsning de skulle velge. Selv om det kan virke som om det er enkeltpersoner på youtube og twitter som har forårsaket dette er det nok store undersøkelser og større ting som har hatt mye mer utslag. Bare tenk hvor mange analytikere og rådgivere som kan ha hatt sitt å si. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Infoen man har fått om det er fremdeles veldig ufullstendig, hadde den vært såpass bra hadde de ikke snudd på flisa. Da hadde de heller frigjort mer info og fått alle til å ønske konsollen. Hvorfor? Hvorfor kan den ikke være så bra som den virket som? Det folk henger seg opp i er jo alt det andre, ikke denne saken. Så om den hadde vært så bra som den virker som det skulle vært, så hadde fortsatt alt det andre folk klager på vært fokuset. Microsoft har jo hatt fulle hender med klaging, og derfor ikke mye mulighet til å komme med nyheter når de da kanskje jobber med løsninger på alle problemene de lagde. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Gåradagens endringer bærer utvilsomt med seg både fordeler og ulemper. Men en annen ting som virker litt rart for min del er dette med kinecten. Hvorfor MÅ vi ha den? Hvorfor MÅ den på død og liv være tilkoblet? Og nei, jeg er ikke bekymret for overvåkning. Men det er for min del ganske spesielt at man kan "skru" den av, men ikke dra ut pluggen.. Fordi den skal i utgangspunktet bidra til bedre spillfly og innlevelse. Det er bare det at folk ikke trenger den for å få mer innlevelse. Jeg brukte ikke den på f.eks Mass Effect 3. levde meg nok inn fra før av Pluss at den skal nå se at du er redd/glad/trist. I rollespill og skrekkspill kan det være en god ting, er du dritredd, så popper den på med enda mer skumlere ting (dersom det er lagd mulighet for det). Mulighetene er ganske store spillmessing. Men spillerbasen er for skeptisk til at utviklere kanskje gidder å implementere det? 1 Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Synest dette er ei blanding av gode nyhende, og dårlege. Å misse 'Family' funksjonen synest eg er veldig trist. Er det bekreftet noe sted at Familyfunkasjonen forsvinner? Triste greier i så fall Endret 20. juni 2013 av skronk Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Er det bekreftet noe sted at Familyfunkasjonen forsvinner? Triste greier i så fall Ja de har sagt at digitalt innhold ikke lenger kan deles. Denne funksjonen var det eneste positive med 180-en. Trist at den forsvinner, men en seier for forbrukerrettighetene. Endret 20. juni 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Er det virkelig så ille å ikke kunne bytte spill uten CD'n? Bytter dere spill så ofte at det ikke passer med en liten pissepause/hente en brus o.l i samme slengen? Edit: Fpr legge til at det hadde jo hvert deilig å kunne bytte spill bare ved hjelp av kontrollen, men kan ikke si at jeg ser på det som noe stort problem akkurat. Endret 20. juni 2013 av Trollface Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Må vell være den største snuoperasjonen for ett slikt medie noen sinne? Uansett, sykt dårlig forarbeid av microsoft. Virker jo ikke som de vet opp og ned på seg selv en gang når de satset så hardt på noe de ble hatet for og så snur helt. Åpenbart ganske kaos der borte nå. Bare synd de ga Sony en unnskyldning til å ta betalt for onlinespilling og få applaus samtidig. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Denne funksjonen var det eneste positive med 180-en. Trist at den forsvinner, men en seier for forbrukerrettighetene. Konkret, kva slags forbrukerrettighetar er det snakk om her? 2 Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Å kunne dele/selge fysiske spill som man vil og å kunne ta med Xbox'en på hytta? *gjeeesp* Håper det kommer en valgmulighet. Jeg haker gjerne av for "mindre forbrukerrettigheter" for å få spille uten å ha disken i og å kunne dele spill med "familien" digitalt. Dumme dumme meg... Endret 20. juni 2013 av johnviggo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå