Laila - Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Drammen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Syntes dette ble ett bra bilde.Pleier ofte å dra i kontrastknappen, ser jeg ikke noe forskjell etter litte grann lar jeg den være der den var. Ser jeg forskjell skrur jeg til jeg tror det er bra. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Å avgjøre mellom disse to versjonene blir vel smak og behag. Liker godt hvordan du har eksponert bildet og også fargene og det vakre lyset som du får fram her. Innholdsmessig så synes jeg det mangler interessepunkt for båten blir for liten og kanten som leder blikket videre skulle gjerne hatt noe man kunne feste blikket på. Jeg forstår jo at du her vil vise fram noe av Drammen, men det utelukker ikke at det å vente at det skal dukke opp noe "X-faktor" kan lønne seg Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Syntes dette ble ett bra bilde.Pleier ofte å dra i kontrastknappen, ser jeg ikke noe forskjell etter litte grann lar jeg den være der den var. Ser jeg forskjell skrur jeg til jeg tror det er bra. Tusen takk Jarle Er litt redd for den kontrast-glideren. Redd for at det skal bli for hardt, og er redd for at det igjen gjør at bildene blir for tamme Men som du sier - prøve og erfare Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Å avgjøre mellom disse to versjonene blir vel smak og behag.Liker godt hvordan du har eksponert bildet og også fargene og det vakre lyset som du får fram her.Innholdsmessig så synes jeg det mangler interessepunkt for båten blir for liten og kanten som leder blikket videre skulle gjerne hatt noe man kunne feste blikket på.Jeg forstår jo at du her vil vise fram noe av Drammen, men det utelukker ikke at det å vente at det skal dukke opp noe "X-faktor" kan lønne seg Tusen takk Birger Synes selv bildet er tamt og visste ikke helt å finne ut av det. Som du sier så mangler det noe av interesse:) Veldig fint at du sier det, ser godt at det stemmer, litt sånn AHA... selvfølgelig når du sier det. Skal fokusere mer på det fremover ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg