Gå til innhold

Elina

Anbefalte innlegg

Ok så jeg bestilte den nye A.C New Leaf konsollen imorges, fra www.coolshop.com, ettersom jeg ikke hadde nok penger til å kjøpe fra gamestop/nintendo med frakt. Jeg hadde spart opp til akkurat denne ds'en siden jeg trodde jeg kunne få tak i dem i butikkene på selve release dagen, men ingen hadde dem, ikke spillet heller.

Så jeg fant denne siden https://www.coolshop...ed-edition-pack og det virket ganske trygt, selv om hjemmesiden dems var litt vel showy brydde jeg meg ikke så veldig mye om det, og sjekket heller litt rundt på andres innlegg om denne siden.. Så jeg bestilte den til 1999 kr, men senere denne dagen gikk jeg inn på samme siden for å lese litt mer, og da la jeg merke til at prisen var endret til 2099 kr + at den var utsolgt. Jeg har fått mail om at det er i orden, og at prisen er 1999 kr.. Men jeg er fortsatt litt redd for at jeg ikke skal få den.

Man begynner jo å lure..? Noen andre som har opplevd dette??

Endret av davestrider
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du har fått ordrebekreftelse og slikt på mail skulle man jo tro at slikt var i boks. Om du ennå føler deg usikker og engstelig har de sikkert en supportlinje du kan sende mail eller ringe til. :)

Mener å huske at jeg brukte coolshop når jeg kjøpte Inazuma Eleven til NDS og hadde ikke problemer med frakt eller noe annet i ettertid. Merker at jeg har lyst på en slik selv, men jeg får holde meg til Pikachu XL'en jeg allerede har. Lykke til!

Endret av Chiramii
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har bestilt en del spill fra coolshop tidligere, og aldri hatt noe problemer fra de. Spillene har alltid kommet i posten etter 2-3 dager

Det at varen nå er utsolgt, betyr nok bare at du har kjøpt en av de siste konsollene som var igjen. Har selv opplevd dette, og har heller ikke da vært noen problemer.

Endret av Neutrinocore
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med de over her. Det er lett å bli forvirret og nervøs når pris og antall på lager varierer så mye, men ikke glem at de fleste nettbutikker ikke oppdateres automatisk. Jeg ville stolt mer på ordrebekreftelsen enn lagerstatusen på nettsiden.

Når det gjelder å få spill på release er det sjelden vanskelig med 3DS. Noe av det første jeg gjorde da jeg kjøpte den første 3DSen var å kjøpe et 32GB minnekort til en billig penge. Dermed kan jeg laste ned stort sett det meste uten å tenke over hvor mye plass som er igjen, og dermed kan jeg laste ned spill på release. Har flere "fullversjoner" samt en drøss VC og DSi lagret, men har ennå bare så vidt begynt å fylle opp kortet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...