kjetilrønningen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hei Visste ikke helt hvor jeg skulle lage denne tråden så jeg gjorde det her... Har en xperia z, vil kopiere alle bilder og videoer over til pcen, slik at jeg har de på mobilen og pcen... Vet ikke helt hvordan jeg gjør det, men hvis jeg trykker importer bilder, slettes de på mobilen da? eller hva skal jeg gjøre Kjetil Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Koble til mobilen til PCen og mount mobilen som lagringsenhet, da vil den oppføre seg som en minnepenn. Lenke til kommentar
kjetilrønningen Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Prøvde det, men da kommer det bare opp så himla mye og bildene ligger på forskjellige steder og sånn, så finner dem ikke :S Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Regner med at det finnes et Sony program som henter ut bildene for deg. Eller så kan du jo bruke f.eks dropboks Lenke til kommentar
teitur Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Installer Dropbox på pc og mobil, logg på med samme konto på begge og bruk Camera Upload. Blir mappa hos Dropbox full kan du flytte bildene til en annen mappe på PC-en uten at de slettes på mobilen. 3 Lenke til kommentar
kjetilrønningen Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå