Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

PC'en slår seg av når jeg logger meg på MSN 6.0!

Gef

Anbefalte innlegg

Som sagt så skrur maskinen min seg av hver gang jeg logger meg på MSN og skal til å chatte. Dette er ett utrolig irriterende problem! Har testet å hatt på pc'en i 3 timer uten å logge på MSN 6.0, da gikk det helt fint, uten problemer, med engang jeg logget på MSN 6.0 igjen, skrudde den seg av. Den skrur seg ikke rett av, det kommer sånn "Closing Network Connetcions" "saving settings" og "windows is shutting down"!

Hva i ¤"#!¤#¤# skal jeg gjøre for å få MSN til å slutte å fukke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig det er virus, men msn gjør ettellerannet med nettverkinstillingene det er jeg nesten sikker på, fordi hver gang jeg logger meg på msn får jeg "network cable disconnected" et par ganger, vet ikke om dette har noen relevans for ditt problem men man vet aldrig ;)
I begynnelsen hadde jeg samme teori som deg, at det gjore ettellerannet med nettverksinstillingene...men jeg vet ikke...har nå kjørt igjenom ad-aware...fant som fan med Gator(hater gator! sku vridd defolka som har lagt det 360 grader rundt)fikk ikke slattet alt pga. noe var ibruk av windows...men det meste gikk unna...har nå fått til Norton, har kjørt gjennom liveupdate, holder nå på å scanne harddiskene.

La nettopp inn win XP på nytt pga. jeg fikk nytt hk. La inn MSN 6.0 før jeg la inn Norton. Men jeg skulle ikke tro at virus kan spre seg gjennom MSN vel?

Lenke til kommentar

nei, msn messenger gjør ikke noe med nettverk instillingene deres. det er jeg sikker på. helt sikker faktisk. kjører selv msn messenger 6.0 å har nesten ikke noe problemer med den. eneste som ikke helt er enig der er NIS 2003 og MSN messenger, hender seg at det kommer en melding om at en trojan prøver å komme inn, men den kommer ikke så ofte. hvis det kommer en melding om at den disconnecter nette deres så greier den jo nesten ikke å logge på en gang, for den må jo ha nett for å logge på.

mange som har forskjellige problemer som ingen andre har.

Lenke til kommentar

ENDELIG har jeg funnet kilden til at pcen skrur seg av!!! det er ikke MSN som gjør det, det er ikke virus eller spyware! Det er rett og slett en liten simpel knapp på tastaturet mitt som gjør det! :p

321623B_Aw4.jpg

Den knappen som jeg har merket med rød farge er det som gjør det hele!

Merket det da jeg satt å skulle chatte, da jeg skrev "pcen min" med den streken oppe mellom pc en at den skrudde seg av rette etterpå :p venta ett par minutter etter jeg var kommet i windows igjen med å trykke på knappen...trykte på knappen og vips! ett sekund etterpå fikk jeg "Saving settings" "closing network connections" "Windows is shutting down" å pcen skrudde seg av !! :lol:

Så nå har jeg fjerna denne knappen med en kniv, slik at jeg ikke skal komme borti den mer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...