Battaman Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Var det ikke Marco Polo som brakte iskrem til Europa, eller er det en myte? En mann, that is... Han tok det med tilbake så menn skulle kunne bruke det til å undertrykke og kontrollere kvinner siden de er ute av stand til å motstå isens makt. 2 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) -- Endret 10. desember 2014 av Hafti 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Finnes ganske mye stoff på dette egentlig. http://www.netbase.com/sentiment/what-women-want-the-infographic/ Eller artikler som denne: http://www.huffingtonpost.com/fabio-parasecoli/ice-cream-women-and-desir_b_1382529.html Osv. søk litt mer så finner man tonnevis mer også. 1 Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 I mann-dame sammenheng skal man alltid ta kjønnsdelene i betrakning. Menn liker peanøtter, hardt. Den vil være hard. Damer derimot, de fråtser is. Den svulmer opp og blir våt. Ikke sant? 4 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 I mann-dame sammenheng skal man alltid ta kjønnsdelene i betrakning. Menn liker peanøtter, hardt. Den vil være hard. Damer derimot, de fråtser is. Den svulmer opp og blir våt. Ikke sant? Spiser du peanøtter fordi det minner deg om noe hardt i munnen, da? Just asking... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Spørsmålet er hvorfor "alle" liker iskrem, nei da. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Jenter er noen merkelige vesener og det er masse mystikk dem omringer seg med, heldigvis for deg har jeg studert disse vesenene i snart 21 år og er nå klar til å presentere noen av funnene mine. (vil her presentere funn relatert til iskrem siden det er dette du spør om.) Jenter er konstant ute etter å stjele oss menns jakker, problemet deres er at de kan ikke konstant "fryse" det er derfor viktig å fylle kroppen med så mye (kald) væske som mulig, ergo iskrem er den perfekte næringskilden for disse vesenene, iskrem er også en type "stabalisator" for jenter, utdypning følger. Jenter's eneste mål i livet er nemlig å "bagge seg en mann", dette gjør de som tidligere nevnt via å stjele jakkene, skulle ei jente miste en "bagget" mann, starter kroppen helt ufrivillig prossessen med å bagge nye menn med ei gang, dette gjør den via å sende hjernen et ustoppelig crave etter iskrem (ergo kulde->jakketyveri). Disclaimer: dette er alt basert på stereotypiske tv serier, som er det eneste stedet jeg noensinne har sett kvinnfolk foruten min mor. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Jenter er noen merkelige vesener og det er masse mystikk dem omringer seg med, heldigvis for deg har jeg studert disse vesenene i snart 21 år og er nå klar til å presentere noen av funnene mine. (vil her presentere funn relatert til iskrem siden det er dette du spør om.) Jenter er konstant ute etter å stjele oss menns jakker, problemet deres er at de kan ikke konstant "fryse" det er derfor viktig å fylle kroppen med så mye (kald) væske som mulig, ergo iskrem er den perfekte næringskilden for disse vesenene, iskrem er også en type "stabalisator" for jenter, utdypning følger. Jenter's eneste mål i livet er nemlig å "bagge seg en mann", dette gjør de som tidligere nevnt via å stjele jakkene, skulle ei jente miste en "bagget" mann, starter kroppen helt ufrivillig prossessen med å bagge nye menn med ei gang, dette gjør den via å sende hjernen et ustoppelig crave etter iskrem (ergo kulde->jakketyveri). Disclaimer: dette er alt basert på stereotypiske tv serier, som er det eneste stedet jeg noensinne har sett kvinnfolk foruten min mor. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Det jeg egentlig satt å funderte litt på var om det mest pga. arv eller miljø, om det er rent genetisk at kvinnfolk liker is mer eller om det var fordi de er lært opp til det via tv-serier, filmer, generell populærkultur osv. Evt. om det er 50/50 osv. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 jeg har "studert" (jeg har ikke studiekompetanse men jeg liker å lese fagbøker for underholdningens skyld) sosiologi, sosialantropologi og psykologi og jeg kan derfor konkludere med at is jente 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Spiser du peanøtter fordi det minner deg om noe hardt i munnen, da? Just asking... I motsetning til hva de fleste tror så er en kuk ikke så veldig hard i munnen selv om den er "rock hard" eller erekt som mange sier 1 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Går helt bananas her og setter ostekake i samme bås, ALDRI hørt en mann/gutt sagt "Nå hadde det faen meg vært godt med en ostekake" Are you insane? Ostekake er jo digg som snus. Jeg vil faktisk påstå at det ikke finnes bedre kake. Is er forøvrig jævlig digg, men jeg føler meg ikke naken om jeg ikke har det i frysen, og jeg spiser det sjelden utenfor sommerferien. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Både iskrem og ostekake er noe av det beste som finnes. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Nå må dere bli litt mer seriøse folkens sånn at vi kommer til bunns i det her! Kjenner jeg begynner bli forbanna!! 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Vi liker å smøre det utover kroppen. Jeg har alltid smurt meg inn i smør siden jeg oppdaget det. Vi må være tvillingsjeler. Skal vi gifte oss ? 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg har alltid smurt meg inn i smør siden jeg oppdaget det. Vi må være tvillingsjeler. Skal vi gifte oss ? Deal! 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Deal! Da foreslår jeg at det skjer under neste våt-badebukse festival. De kan sikkert skaffe litt vann til t-skjorten din også. 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Da foreslår jeg at det skjer under neste våt-badebukse festival. De kan sikkert skaffe litt vann til t-skjorten din også. Wohooo, dette er starten på noe bra. 1 Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Wohooo, dette er starten på noe bra. Mulig å få se ett bilde av deg? Liker du store menn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå