Gå til innhold

Hvorfor liker jenter iskrem så godt?

Primer4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør de det?

Du viser jo ikke til noe god statistikk for at jenter godt liker iskrem, samtidig så spør du hvorfor.

Blir litt vanskelig å begrunne en påstand som man ikke engang vet om er sann i utgangspunktet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Iskrem inneholder sukker, og sukker frigjør endorfiner i kroppen. Endorfiner er kroppens egen "lykkepille." Smertestillende også. Seksuell tilfredstillelse frigjør mye større doser, så hodepine er en unnskyldning til å ha sex.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Iskrem inneholder sukker, og sukker frigjør endorfiner i kroppen. Endorfiner er kroppens egen "lykkepille." Smertestillende også. Seksuell tilfredstillelse frigjør mye større doser, så hodepine er en unnskyldning til å ha sex.

Eller til å spise enda mer is enn vanlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mener jeg har sett noe forskning/dokumentar om at jenter generelt liker søtsaker bedre en menn og de spiser også mer søtsaker en menn, Og mannfolk spiser ofte mer "fast" snacks som potetgull og nøtter osv.

Hadde vist noe med smaksløker og hormoner ogsånn og gjøre

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gjør de det?

Du viser jo ikke til noe god statistikk for at jenter godt liker iskrem, samtidig så spør du hvorfor.

Blir litt vanskelig å begrunne en påstand som man ikke engang vet om er sann i utgangspunktet.

Jeg ha ikke imidlertid ikke inntrykk av at jenter liker is bedre enn gutter, i hvert fall ikke om en ser vekk fra jenter på film som løper etter isboksen så snart de tror typen har kysset en annen.

Kommer med den påstanden kun ut ifra egne erfaringer med begge kjønn og jeg mener at jeg har får høre "å husk å kjøp iskrem da" "Nå hadde det vært godt med is!" "kan du ikke kjøre ned å kjøpe is?!?" "kjøper du is på veien opp hit?" en million ganger fra jenter fra hver gang en jeg hører det fra en kompis.

Skal jeg ta meg selv som eksempel har jeg aldri fått noe instant craving for iskrem

Potetgull, chips, ostesmørbrød, sjokolade, pizza, kanelboller, skolebrød pils etc. ja, ikke iskrem.

Går helt bananas her og setter ostekake i samme bås, ALDRI hørt en mann/gutt sagt "Nå hadde det faen meg vært godt med en ostekake"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...