Primer4 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Selv har jeg ett veldig likegyldig forhold til iskrem, spiser det når det blir servert, synes det er ypperlig ved siden av et stykke varm eplekake eller lignende men det er det. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Fett og sukker. Alle liker fett og sukker. Jeg ha ikke imidlertid ikke inntrykk av at jenter liker is bedre enn gutter, i hvert fall ikke om en ser vekk fra jenter på film som løper etter isboksen så snart de tror typen har kysset en annen. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ssnerk Skrevet 19. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. juni 2013 Vi liker å smøre det utover kroppen. 27 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Selv har jeg ett veldig likegyldig forhold til iskrem, spiser det når det blir servert, synes det er ypperlig ved siden av et stykke varm eplekake eller lignende men det er det. Det er du som er rar, Primer4. Ikke jenter. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skurupu Skrevet 19. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg trudde alle likte iskrem, jeg. 11 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Vi liker å smøre det utover kroppen. Fysj! Ekke det jævlig kaldt? 3 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Gjør de det? Du viser jo ikke til noe god statistikk for at jenter godt liker iskrem, samtidig så spør du hvorfor. Blir litt vanskelig å begrunne en påstand som man ikke engang vet om er sann i utgangspunktet. 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Iskrem inneholder sukker, og sukker frigjør endorfiner i kroppen. Endorfiner er kroppens egen "lykkepille." Smertestillende også. Seksuell tilfredstillelse frigjør mye større doser, så hodepine er en unnskyldning til å ha sex. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ssnerk Skrevet 19. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. juni 2013 Fysj! Ekke det jævlig kaldt? Nei, vi har drevet med dette siden den dagen vi oppdaget is, så vi har rett og slett blitt immune. Dette er en god nummer to av favoritt-aktivitetene mine, på førsteplass er selvfølgelig wet t-shirt konkurranser. 11 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Iskrem inneholder sukker, og sukker frigjør endorfiner i kroppen. Endorfiner er kroppens egen "lykkepille." Smertestillende også. Seksuell tilfredstillelse frigjør mye større doser, så hodepine er en unnskyldning til å ha sex. Eller til å spise enda mer is enn vanlig. 1 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Var det ikke Marco Polo som brakte iskrem til Europa, eller er det en myte? En mann, that is... 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Mener jeg har sett noe forskning/dokumentar om at jenter generelt liker søtsaker bedre en menn og de spiser også mer søtsaker en menn, Og mannfolk spiser ofte mer "fast" snacks som potetgull og nøtter osv. Hadde vist noe med smaksløker og hormoner ogsånn og gjøre 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Softis et par ganger om sommeren er kjempegreit, ellers må jeg si at jeg cirka aldri spiser is. Liker det veldig godt da. 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ikke bare jenter som digger iskrem! 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Gjør de det? Du viser jo ikke til noe god statistikk for at jenter godt liker iskrem, samtidig så spør du hvorfor. Blir litt vanskelig å begrunne en påstand som man ikke engang vet om er sann i utgangspunktet. Jeg ha ikke imidlertid ikke inntrykk av at jenter liker is bedre enn gutter, i hvert fall ikke om en ser vekk fra jenter på film som løper etter isboksen så snart de tror typen har kysset en annen. Kommer med den påstanden kun ut ifra egne erfaringer med begge kjønn og jeg mener at jeg har får høre "å husk å kjøp iskrem da" "Nå hadde det vært godt med is!" "kan du ikke kjøre ned å kjøpe is?!?" "kjøper du is på veien opp hit?" en million ganger fra jenter fra hver gang en jeg hører det fra en kompis. Skal jeg ta meg selv som eksempel har jeg aldri fått noe instant craving for iskrem Potetgull, chips, ostesmørbrød, sjokolade, pizza, kanelboller, skolebrød pils etc. ja, ikke iskrem. Går helt bananas her og setter ostekake i samme bås, ALDRI hørt en mann/gutt sagt "Nå hadde det faen meg vært godt med en ostekake" 1 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Lett å trekke konklusjoner om allmennheten basert på sine egne erfaringer... Men kan jo være no i det. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvorfor har folk så lett for å generalisere? 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Justified Skrevet 19. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. juni 2013 Nå hadde det faen meg vært godt med en ostekake 12 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Jeg spiser is fordi jeg er så jævli hot Endret 20. juni 2013 av Jason Something 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå