Gå til innhold

Noen småbomber?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurte på om noen vet om noen kule bomber med litt trøkk i? (ikke for mye)

Jeg har allerede brukt tørrisbombe, plumbobombe, fyrstikkbombe og eddikbombe. Ikke det at dette var for lite trøkk, men alltids morsomt med nye oppskrifter:) Røykbomber funker også. Hvis du poster en bombe er det fint om du tar med hvis det er noe spesielt sikkerhets utstyr jeg burde ta med.., slikt som verne briller og slikt:)

Jo vanligere stoffer bomben består av, jo bedre.., deilig om jeg slipper å kjøpe inn ingredienser:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Metallrør med metalender på vær side + svartkrutt + lag ett lite hull så du får plass til lunta.

Bam.

det funker ja..:p, litt for høyt smell til at jeg bor i en gate kanskje?:p, er helt ytterst i gata da, hvis ikke ville ikke noe av dette tatt en del av tiden min..., 70% vender ut mot skogen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

joda kanskje.., men litt stress og skaffe svartkrutt.., vi har nesten alt annet en svartkrutt:/.., elgjeger vetdu.., lader selv:)

Hehe, får dra på med noe magnumkrutt hvis du har :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Hei

Jeg lurte på om noen vet om noen kule bomber med litt trøkk i? (ikke for mye)

Jeg har allerede brukt tørrisbombe, plumbobombe, fyrstikkbombe og eddikbombe. Ikke det at dette var for lite trøkk, men alltids morsomt med nye oppskrifter:) Røykbomber funker også. Hvis du poster en bombe er det fint om du tar med hvis det er noe spesielt sikkerhets utstyr jeg burde ta med.., slikt som verne briller og slikt:)

Jo vanligere stoffer bomben består av, jo bedre.., deilig om jeg slipper å kjøpe inn ingredienser:)

Jeg trodde slike spørsmål bare hørte hjemme på freak.no sitt pyro-forum??

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...