Kvisten Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Min PC har foretatt oppdatering på Windows ( 7) installasjonen i natt. Det medførte bl a til at jeg fikk Internett Explorer 10 på maskinen. ( proveversjon? ) Det igjen medførte at det hagler med reklame - som små popupvindu når jeg bruker nettleseren - som jeg ikke blir kvitt. Tilfeldige ord i en tekst - er blitt til en lenke ( uthevet/understreket) - og fører til allverdens reklamesider/popupvindu. Så - siden jeg ikke får dette vekk - vil jeg gjerne tilbake til IE9 slik jeg hadde det igår. Går det an ? Er det noen andre som har andre løsninger ? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Det går an. Control Panel -> Programs and Features -> Installed updates Skal finnes en entry for Internet Expliorer 10 (søkefelt øverst der, sikkert veldig mye å bla igjennom). Avinstaller den, så er du tilbake på 9. Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Det går an. Control Panel -> Programs and Features -> Installed updates Skal finnes en entry for Internet Expliorer 10 (søkefelt øverst der, sikkert veldig mye å bla igjennom). Avinstaller den, så er du tilbake på 9. Mange takk Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Gå til "Uninstall a program" å se om du har Text Enhance eller Vuze eller noe annet lugubert installert. Hadde akuratt samme problem som du bekriver og løste det ved å avinstallere noe jeg ikke husker hva het sånn i farten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå