AnonymDiskusjon Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Møtte ei jente på Sukker for ca 2 uker siden. Har bare prata sammen med henne på Skype, Sukker og Facebook,. Ennå ikke møtt henne virkeligheten, men jeg merker at jeg har blitt litt forelska. Andre jenter interesser meg ikke så mye lenger, jeg tenker mye på henne og jeg blir litt sjalu når jeg ser hun er pålogga på Sukker. Har utveksla litt over 2000 meldinger med henne den siste uka på Skype. Hun sier hun selv liker meg veldig godt, og returnerer ofte komplimenter. Jeg er likevel usikker på hvor interessert hun egentlig er i meg. Spørsmålet er som sagt da, bør jeg si til henne hva jeg føler? Det er mulig hun allerede har skjønt det, for jeg har blitt veldig flørtete. Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være galt å si det, men jeg har litt dårlig erfaring med det med andre. Kanskje hun vil tenke at jeg er rar eller umoden som forelsker meg så raskt, har jo ikke en gang å ha møtt henne i virkeligheten. Grunnen er nok at jeg ikke har så mye romantisk erfaring (har da noe), men det vet hun. Begge er i begynnelsen av 20-årene. Endret 19. juni 2013 av Latias TS har blitt anonymisert etter eget ønske. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Du bør foreslå at dere møtes 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Du bør foreslå at dere møtes Det har jeg allerede gjort. Men det blir ikke før en måned til pga begge er boende i forskjellige deler av landet eller bortreist inntil da. Kan kanskje avtale et møte før, men da må vi reise et stykke. Endret 19. juni 2013 av Latias Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Kjør på. Du har ingenting å tape ! Inviter henne på middag med entrecote, bakt potet, bearnise og noe godt tilbehør. Du må også hente henne, eller få noen til å hente henne. (jentene liker at vi mannfolk fikser og steller). Husk levende lys, rolig musikk, dempet lys og gjerne rødvin eller annen god drikke som dere begge liker. Hvis du virkelig vil få til noe, ikke spar på kruttet. EDIT : Så nå at dere bor langt unna hverandre. Skal dere møtes da, drar du til henne, så slipper ho stresset med transport og greier. Endret 19. juni 2013 av Hobbynerden Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 "Hun" er sikkert egentlig en 60 år gammal kæll. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Kjør på. Du har ingenting å tape ! Inviter henne på middag med entrecote, bakt potet, bearnise og noe godt tilbehør. Du må også hente henne, eller få noen til å hente henne. (jentene liker at vi mannfolk fikser og steller). Husk levende lys, rolig musikk, dempet lys og gjerne rødvin eller annen god drikke som dere begge liker. Hvis du virkelig vil få til noe, ikke spar på kruttet. Er noe sånt passende allerede på første date da? Virka veldig intimt. Skal dere møtes da, drar du til henne, så slipper ho stresset med transport og greier. Er vel greit det. Endret 19. juni 2013 av Latias Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Er noe sånt passende allerede på første date da? Virka veldig intimt. NEI, det er ikke passende! Inviter ut på en kaffe eller en gåtur i stedet. Det er veldig få jenter som har lyst til å investere så mye tid som en stor og klisjéfylt middag tar. I tillegg kan det bli litt kleint hvis dere ikke kommer så godt overens og begge føler seg "tvunget" til å fortsette "daten" uten mulighet for å stikke av Endret 19. juni 2013 av Latias Fjernet brukernavnet til TS. 2 Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 NEI, det er ikke passende! Inviter ut på en kaffe eller en gåtur i stedet. Det er veldig få jenter som har lyst til å investere så mye tid som en stor og klisjéfylt middag tar. I tillegg kan det bli litt kleint hvis dere ikke kommer så godt overens og begge føler seg "tvunget" til å fortsette "daten" uten mulighet for å stikke av Jeg mente ikke å komme med en fasit, men min mening. Min filosofi er : Jo mer energi, krefter og innsats du legger i ett treff, jo bedre inntrykk gjør du. "Treffet" skal handle om å bli kjent. Ikke førstemann til senga. Jo mer innsats man legger i noe slikt, jo mer føler gjesten seg "satt pris på". Som sagt, min mening. Men nå har jeg hatt samme kjæreste i 4 år og jeg er bare 20 selv, så jeg er nok litt ute av trening på den fronten der. Uansett, lykke til ! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg mente ikke å komme med en fasit, men min mening. Min filosofi er : Jo mer energi, krefter og innsats du legger i ett treff, jo bedre inntrykk gjør du. "Treffet" skal handle om å bli kjent. Ikke førstemann til senga. Jo mer innsats man legger i noe slikt, jo mer føler gjesten seg "satt pris på". Som sagt, min mening. Men nå har jeg hatt samme kjæreste i 4 år og jeg er bare 20 selv, så jeg er nok litt ute av trening på den fronten der. Uansett, lykke til ! Man kan bli kjent ved å ta en kaffe også, og jeg sa heller ikke at det var førstemann til senga(selv om jeg liker det ^^) Du kan gjøre et bedre inntrykk av å investere mer i møtet, men for mye er ikke bra. Hele denne forumseksjonen viser at det ikke holder gi masse komplimenter for å få seg en dame(ellers ville kanskje ikke folk her ha opprettet så mange poster om akkurat det samme temaet). Du skriver ikke noe mer om hva man skal gjøre for å få gjesten til å føle seg satt pris på, og det er heller ikke noen positiv korrelasjon mellom innsats og hvor godt man blir likt. Hva man gjør er det viktigste. For mye og for lite interesse kan virke mot sin hensikt. Prøver man å være snill for å bli likt eller er man snill fordi man genuint er det? Prøver man å "kjøpe" hennes kjærlighet i form av gaver og penger? Dette er heller ikke noe fasit, men erfaringer jeg og mange andre som har interesse av dette har kommet med. 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Med tanke på at det bare har gått to uker så synes jeg du burde ta det mer med ro. Du kan flørte og være interessert, men du burde ikke si at du har fått følelser for henne helt ennå. Da kan hun fort føle at det går for fort og at hun ikke kan gjengjelde følelsene, og derfor trekke seg unna. Jeg hadde ventet med det til dere har møtt hverandre noen ganger. 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ikke bruk ordet «forelsket» så tidlig. 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Pro tip: Ikke snakk for mye på nett, det fører gjerne til at når dere møtes face2face så har dere ingenting å snakke om pga alt er oppbrukt på chatten.. 4 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Pro tip: Ikke snakk for mye på nett, det fører gjerne til at når dere møtes face2face så har dere ingenting å snakke om pga alt er oppbrukt på chatten.. Øøøh.. Eller at man rett og slett ikke passer sammen? Hvis man faktisk klarer å snakke så mye sammen at man ikke har mer å snakke om etter to uker, så lover det ikke særlig godt for et fremtidig forhold for å si det slik... Hva skal man gjøre etter at man har vært gift i 10 år da? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå