Singh tha king Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hei! Jeg hadde en fujitsu siemens mus tidligere som fulgte med en pc jeg kjøpte for 10 år siden. Hadde ingen problemer med den. I går fikk jeg en ny mus, Razer deathadder 2013. Problemet med den er at den lagger veldig ofte. Altså, stopper bare opp i 1-2 sekunder. Noen som vet hva som er problemet? Har en 3-4 år gammel selvbygd stasjonær. Ny PC er på vei. Mvh Singh Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 For å stille de dumme spørsmålene, Hva slags Windows har du? Har du installert drivere til musen? Har du forsøkt andre Usb-porter? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Du må har Razer Synapse installert før den fungerer optimalt. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 Hei! Takk for svar. Jeg har windows 7. Har bare brukt en USB-port. Instalerte razer synapse, og det ble veldig mye bedre! Men fortsatt så stopper den opp en sjelden gang. Spesielt hvis man løfter musen fra overflaten og legger den ned (har skjedd noen ganger). Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 det er iallefall ikke normalt, brukte selv en razer mus i 1,5 år uten synapse, installerte det, så godt som ingen forskjell for meg iallefall så det er nok noe annet. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Har er gamlere versjon av Deathadder som har lignende problem. Noen ganger stopper musa opp som du sier, og skrur seg av/på (lysa skrur seg av og på og den slutter å funke). Som regel holder det å boote maskina. Om det ikke funker prøv å avinstaller driverne + Windows driverne, boot og så installer Razer driverne. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Hei! Har nå fått min nye pc. Instalerte synapse 2.0 fra Razer. Har det problemet jeg startet med. Tror faktisk det skjer oftere. Er faktisk helt for jævlig! Hvordan skal jeg få fjernet windows sine drivere? Device manage --> mice --> deathadder --> høyreklikke --> Disable? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Sikkert et dumt spørsmål, men har du musematte? Min DeathAdder er hvertfall kresen på undelaget den står på. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Hei! Ja, jeg har musmatte. Helt vanlig, billig fra steelseries. Musen på databordet fungerer ikke i det hele tatt. Det kan ikke være noe med innstillingene? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Det finnes visst et program som lar deg fjerne Windows settings på musa helt. Kan jo være at det er noe kluss mellom Synapse og Windows. Skal se litt rundt om jeg finner det programmet. Visst det ikke hjelper, så ville jeg ha reklamert å fått en ny mus. http://donewmouseaccel.blogspot.no/2010/03/markc-windows-7-mouse-acceleration-fix.html Endret 26. juni 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Har kjøpt Razer sphex musmatte nå. Har prøvd den i 10 min ish. Ikke merket noe lag nå. Hvis det blir verre skal jeg gjøre det du sier 1982kims. Uansett, tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
William2 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Det hjelper alltid og kjøpe razer musematte når du har razer mus det er bare sånn razer vill ha det for og tjene penger. de lager fantastiske produktet selv om det er sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå