Tesshin Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg har tenkt å kjøpe vifter på den nye pcen til sønnen på 8 år. Årsaken er bare fordi jeg har lyst. Det er plass til minst 4 vifter til i kabinettet, men alle kontaktene på hovedkortet er brukt opp. Hvordan får jeg plass til flere vifter da? Hvor kommer straumen fra? Løser man det enkelt med en vifte kontroller? Har de flere uttak? Takk for svar. Lenke til kommentar
xeye Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ja du kan bruke vifte kontroller. Eller bare koble de nye viftene til psu med molex. de fleste vifter kommer med sånn adapter. Lenke til kommentar
Tesshin Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Ja du kan bruke vifte kontroller. Eller bare koble de nye viftene til psu med molex. de fleste vifter kommer med sånn adapter. Ok takk skal du ha. Jeg hadde noen adaptere liggende. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 jeg anbefaler å benytte en splitter slik at du kan koble til flere vifter per kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå