Gå til innhold

Laderen funker ikke (annen måte å lade?)

Anbefalte innlegg

Venninen min mista mobilen min i vannet igår.... Jeg har tørket den i alle kroker, men når jeg setter laderen inn i mobilen sier den: " :idea: INFO! Batteri koblet fra. " Det skjer HVER GANG! :realmad: Litt hjelp? Trenger å vite en annen måte å lade mobilen på.. 48% igjen :closedeyes: Det gikk an å lade den igår kveld, men så når jeg våknet så ga den meg den Infoen! :scared::no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kan du f.eks prøve å skaffe en batteridock og lade batteriet i den, eller låne en annen sin s3 og putte batteriet i den og deretter lade, kan hende mobilen du låner går til helvette da.. også kan du seff bestille nytt batteri:)

Hvilken butikk kan man kjøpe slike batteridock'er? Vet du prisen? The problem er jo også at jeg er liksom den eneste med S3

Lenke til kommentar

Var det ferskvann eller saltvann? Telefonen bør ikke brukes nå, men tørkes noen dager før dere tester den igjen. Ta ut batteriet mens den tørker.

Har hun fått saltvann i den, så kan telefonen få permanent skade.

Grunnen til at den ikke lader kan være så enkelt som fuktighet (og skitt i ladekontakten på telefonen). Dere kan prøve å rengjøre denne med litt rødsprit og en spiss tannpirker. Få ut skitten med tannpirker og rødspriten vil rengjøre og tørke opp fukten.

Lenke til kommentar

Var det ferskvann eller saltvann? Telefonen bør ikke brukes nå, men tørkes noen dager før dere tester den igjen. Ta ut batteriet mens den tørker.

Har hun fått saltvann i den, så kan telefonen få permanent skade.

Grunnen til at den ikke lader kan være så enkelt som fuktighet (og skitt i ladekontakten på telefonen). Dere kan prøve å rengjøre denne med litt rødsprit og en spiss tannpirker. Få ut skitten med tannpirker og rødspriten vil rengjøre og tørke opp fukten.

Takk! Det skal jeg prøve! Forresten var det ferskvann! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...