Katie T Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Venninen min mista mobilen min i vannet igår.... Jeg har tørket den i alle kroker, men når jeg setter laderen inn i mobilen sier den: " INFO! Batteri koblet fra. " Det skjer HVER GANG! Litt hjelp? Trenger å vite en annen måte å lade mobilen på.. 48% igjen Det gikk an å lade den igår kveld, men så når jeg våknet så ga den meg den Infoen! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hva slags mobil er det? Har du mulighet til å ta ut batteriet? Lenke til kommentar
Katie T Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Hva slags mobil er det? Har du mulighet til å ta ut batteriet? Samsung Galaxy S3 Ja Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Da kan du f.eks prøve å skaffe en batteridock og lade batteriet i den, eller låne en annen sin s3 og putte batteriet i den og deretter lade, kan hende mobilen du låner går til helvette da.. også kan du seff bestille nytt batteri:) Lenke til kommentar
Katie T Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Har du flere venner med S3? Nei, det har jeg ikke. Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Be henne om å kjøpe en ny mobil til deg dag, eller kjøp en selv! Lenke til kommentar
Katie T Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Da kan du f.eks prøve å skaffe en batteridock og lade batteriet i den, eller låne en annen sin s3 og putte batteriet i den og deretter lade, kan hende mobilen du låner går til helvette da.. også kan du seff bestille nytt batteri:) Hvilken butikk kan man kjøpe slike batteridock'er? Vet du prisen? The problem er jo også at jeg er liksom den eneste med S3 Lenke til kommentar
Katie T Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Be henne om å kjøpe en ny mobil til deg dag, eller kjøp en selv! Jeg er nok ikke så gammel som du tror.. så vi har ikke råd! Det eneste jeg kan si er at jeg er nok yngre enn deg! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Sjekk ebay, tar ca 2 uker før det kommer da.. så er litt kjipt. Sjekk om noen av guttevennene dine har s3. er større sannsynlighet for det:) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Var det ferskvann eller saltvann? Telefonen bør ikke brukes nå, men tørkes noen dager før dere tester den igjen. Ta ut batteriet mens den tørker. Har hun fått saltvann i den, så kan telefonen få permanent skade. Grunnen til at den ikke lader kan være så enkelt som fuktighet (og skitt i ladekontakten på telefonen). Dere kan prøve å rengjøre denne med litt rødsprit og en spiss tannpirker. Få ut skitten med tannpirker og rødspriten vil rengjøre og tørke opp fukten. Lenke til kommentar
Katie T Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Var det ferskvann eller saltvann? Telefonen bør ikke brukes nå, men tørkes noen dager før dere tester den igjen. Ta ut batteriet mens den tørker. Har hun fått saltvann i den, så kan telefonen få permanent skade. Grunnen til at den ikke lader kan være så enkelt som fuktighet (og skitt i ladekontakten på telefonen). Dere kan prøve å rengjøre denne med litt rødsprit og en spiss tannpirker. Få ut skitten med tannpirker og rødspriten vil rengjøre og tørke opp fukten. Takk! Det skal jeg prøve! Forresten var det ferskvann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå