Javisst Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hei! Har seg slik at jeg har en dørpakning som er gåen på min E10 Corolla... Den har rett og slett revnet i sømmene, og det ser litt shabby ut med gummi som henger og slenger. Dette er jo deler som ikke akkurat selges over disk på den lokale bensinstasjonen, så hvor kan jeg skaffe dette? Gjerne høre med bilverksted om de kan bestille til meg? Takker for alle svar! :-) Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Biltema? Evt få biltema til å bestille. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Biltema? Evt få biltema til å bestille. Kan man bestille slike spesifikke deler på Biltema? Det var jeg ikke klar over... Men da gir jeg det et forsøk! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Det finnes gjerne flere lokale butikker som driver med salg av bildeler. Ellers er jo Mekonomen et sted du kan prøve. Du får uansett tak i deler hos merkeverksted. De fleste jeg har vært på har en egen skranke, gjerne med skiltet delelager henge over. 1 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Kan man bestille slike spesifikke deler på Biltema? Det var jeg ikke klar over... Men da gir jeg det et forsøk! Jeg har i alle fall fått tak i alle de delene jeg trenger til min Opel Vectra 97 mod, kan ta litt tid mtp. bestilling da. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Dørpakningen på min 16 år gamle Peugeot var blitt løs. Fikk ny på merkeverkstedet. Ferdig tilpasset, så jeg trengte ikke å kutte eller noe. Jeg monterte selv på 5 minutter. Anbefaler merkeverksted. Endret 19. juni 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Allright, da får jeg ture til Toyota og bestille ny. Takk for svar! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå