Madridista1212 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 http://godetilbud.aftenposten.no/tilbud/bli-en-bedre-selger-p%C3%A5-3-timer Noen som har vært på hannes foredrag ? vurderte å dra Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Du får nok mer for pengene om du kjøper(eller laster ned gratis) tilsvarende amerikanske(er nok der utvalget er størst) foredrag. Det er om du kun er ute etter innholdet i hva han sier. Endret 19. juni 2013 av Snillingen 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 ok, hvor finner jeg dem ? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Hanne? Jeg har ikke vært på hans foredrag, men det er veldig tvilsomt at du blir en god selger etter bare tre timer foredrag. Man må jobbe mye for å utvikle seg, og det tar mye lengre tid enn tre timer Endret 19. juni 2013 av logaritmemannen Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 ok, hvor finner jeg dem ? Sjekk amazon, søk "sales" eller noe lignende og se hvilke bøker som har god rating og passer deg. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hanne? Jeg har ikke vært på hans foredrag, men det er veldig tvilsomt at du blir en god selger etter bare tre timer foredrag. Man må jobbe mye for å utvikle seg, og det tar mye lengre tid enn tre timer Absolutt ikke veldig tvilsomt. Noen har lettere for å bli selgere enn andre (noen har personligheten som kreves), da trengs ikke mye trening for å bli en god selger. Og til og med uten personligheten tar det ikke lange tida (men ja, nok en del mer enn tre timer ). Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Troen på produktet, eller bare tåle å ha dårlig samvittighet. Lykke til. Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hanne? Jeg har ikke vært på hans foredrag, men det er veldig tvilsomt at du blir en god selger etter bare tre timer foredrag. Man må jobbe mye for å utvikle seg, og det tar mye lengre tid enn tre timer Nå fungerer ikke linken til TS, så jeg baserer dette kun på overskriften, men: Det er da ingen som har sagt at man blir en god selger på 3 timer? Kun at man blir bedre. Om man i utgangspunktet er helt forferdelig, og etter 3 timer med kurs er litt mindre forferdelig, har man blitt bedre. Det er da ikke særlig tvilsomt at man kan bli bedre av å gå på et tretimerskurs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå