Dukien Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ja, selv 5kg fettfri masse er som natt og dag. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg har tenkt til å starte på et treningssenter å legge på meg muskelvekt.. Jeg trenger minst 10kg til for å ha en helt grei vekt. Skal ikke si akkuratt hvor høy jeg er og hva jeg veier, men jeg ligger på 18 BMI, mellom 18,5 og 24,9 er noramlt, så jeg ligger 0,5 under. Prøver å spise mye mer nå.. Jeg kan spise mye uten å legge på meg en dritt, så derfor er det å starte å trene min eneste vei opp.. Vil legge til at jeg er ganske høy, og har vokst mye de siste årene (er 17 år gammel), så jeg håper at jeg har sluttet å vokse i høyde nå, og at bredden kommer Edit2: Jeg har ikke en dritt av fett heller, bare muslker og bein (kanskje litt fett der det skal være). Peis på treningssenteret asap, testosteronnivåene i tenårene er så høye at muskelbygginga går kjapt fremover! Spis så mye du bare orker hver dag, det skjer ikke at du blir feit over natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå