Kazuo Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Andre en meg som er møkka lei av å se eksempler på karer som veier 150kg+ for så rippe seg ned til 90kg ? som det skal være så jævlig vanskelig når man er motivert. Hvorfor er det ikke et enste eksempel som viser som eks en kar i midten av 20årene som er 10-15kg under idealvekt med genetisk dårlig anlegg til å legge på seg som la oss si går opp fra 70 til 85kg ? pga de evnt må ty til AAS? bruke 10år ? lettere bygge når man har mye fett/masse ? Denne som satt meg på dette tema http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=2683 Hva tenker du er grunnen ? Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvorfor skal man bli drita lei av folk som går fra en dødelig levemåte til en idealistisk livsstil? Om bare samtlige overvektige hadde gjort det samme, hadde det løst enormt mange problemer i verden. Det er mange eksempler av folk som går fra spinkel til sterk, men grunnen til at de ikke er de som kommer frem i avisa, er fordi de ikke lever på en sykelig måte. Man kan fint være skikkelig tynn og leve sunt. Joggere og maratonløpere, f.eks. Grunnen til at vekttap skinner frem så godt i media er fordi det er inspirerende å lese om, og det kan bidra til at andre overvektige motiveres til å gjøre det samme. Fyi, folk som ligger under sin 'idealvekt' har ikke vanskeligere for å bygge eller legge på seg; det handler kun om kalorikontroll, som i nektvedgang. 6 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Andre en meg som er møkka lei av å se eksempler på karer som veier 150kg+ for så rippe seg ned til 90kg ? som det skal være så jævlig vanskelig når man er motivert. Hvorfor er det ikke et enste eksempel som viser som eks en kar i midten av 20årene som er 10-15kg under idealvekt med genetisk dårlig anlegg til å legge på seg som la oss si går opp fra 70 til 85kg ? pga de evnt må ty til AAS? bruke 10år ? lettere bygge når man har mye fett/masse ? Denne som satt meg på dette tema http://www.treningsf...art.php?id=2683 Hva tenker du er grunnen ? Ha! For en type. Trådstarter ønsker å gå inn i en diskusjon med andre for å høre andres meninger til tross for at han på forhånd har et tunnelsyn på viktige aspekter innenfor livsstil og egentlig ikke er interessert i å forandre mening. Når faen ble det negativt å går fra feit til sunn? Lurer på om trådstarter er feit selv, siden han ikke takler at andre får til å gå ned i vekt og se bra ut. DaniNichi, ditt innlegg her var flåsete. Det er preget av manglende intelligens, intellektualitet og reflektivitet. Hvis du ønsker å diskutere bør du gjøre en forandring. En forandring i din oppførsel, på lik linje med at andre mennesker forandrer sin livsstil, til det bedre. Endret 19. juni 2013 av IceBlitz Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Hvorfor skal man bli drita lei av folk som går fra en dødelig levemåte til en idealistisk livsstil? Om bare samtlige overvektige hadde gjort det samme, hadde det løst enormt mange problemer i verden. Det er mange eksempler av folk som går fra spinkel til sterk, men grunnen til at de ikke er de som kommer frem i avisa, er fordi de ikke lever på en sykelig måte. Man kan fint være skikkelig tynn og leve sunt. Joggere og maratonløpere, f.eks. Grunnen til at vekttap skinner frem så godt i media er fordi det er inspirerende å lese om, og det kan bidra til at andre overvektige motiveres til å gjøre det samme. Fyi, folk som ligger under sin 'idealvekt' har ikke vanskeligere for å bygge eller legge på seg; det handler kun om kalorikontroll, som i nektvedgang. Dritta lei var å sette det på spisen, selvsagt er det inspirerende se folk som skifter livsstil å oppnår sine mål.. Hvis du mener det er så lett gå opp i vekt for folk som ikke er genetisk anlagt for det, gi meg noen før / etter bilder takk Og unngå kids som er 14år som blir store når de er 18år som eks.. Ha! For en type. Trådstarter ønsker å gå inn i en diskusjon med andre for å høre andres meninger til tross for at han på forhånd har et tunnelsyn på viktige aspekter innenfor livsstil og egentlig ikke er interessert i å forandre mening. Når faen ble det negativt å går fra feit til sunn? Lurer på om trådstarter er feit selv, siden han ikke takler at andre får til å gå ned i vekt og se bra ut. DaniNichi, ditt innlegg her var flåsete. Det er preget av manglende intelligens, intellektualitet og reflektivitet. Hvis du ønsker å diskutere bør du gjøre en forandring. En forandring i din oppførsel, på lik linje med at andre mennesker forandrer sin livsstil, til det bedre. Nå må du slappe litt av,hehe. Jeg respekterer alle som gjør en forandring for det bedre i livet, jeg efterspør hvorfor det alltid brukes samme eksempler, ikke noe annet.. Endret 19. juni 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Quote fra artikkelen: Mine beste løft med vekter som 19 åring: Benkpress 4 rep 200 kg, 3 rep 175 kg i skulderpress, 3 rep på 903 kg i beinpress og 5 rep på 320 kg i knebøy. Styrken har jeg ikke holdt så mye på nå som jeg har gått ned så mye. Dette tror jeg samtlige lesere skjønner er fullstendig bullshit, og jeg forstår ikke at han har kommet seg unna med å påstå slike løftprestasjoner. 175 kg i skulderpress? Fyren må ha vært i verdenseliten med slike løft, og at han endte opp med å bli tyngre enn vekta han angivelig pressa over hodet er for meg et evig mysterium. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvis du mener det er så lett gå opp i vekt for folk som ikke er genetisk anlagt for det, gi meg noen før / etter bilder takk Og unngå kids som er 14år som blir store når de er 18år som eks.. 2 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Dritta lei var å sette det på spisen, selvsagt er det inspirerende se folk som skifter livsstil å oppnår sine mål.. Hvis du mener det er så lett gå opp i vekt for folk som ikke er genetisk anlagt for det, gi meg noen før / etter bilder takk Og unngå kids som er 14år som blir store når de er 18år som eks.. Nå må du slappe litt av,hehe. Jeg respekterer alle som gjør en forandring for det bedre i livet, jeg efterspør hvorfor det alltid brukes samme eksempler, ikke noe annet.. WHAT?? Dude, du vet vel at det er et VELDIG kjent fenomen at det går raskere å gå opp i vekt enn ned? Å slanke seg er jævlig tungt skal jeg si deg. Om du er spinkel så er det passe tåpelig av deg å si at det er lett å slanke seg når man er motivert. Jeg vil si det er like tungt å gå ned i vekt som å trene steinhardt for en som er spinkel. Kan jo fortelle litt om meg selv så du kanskje forstår litt mer og ikke er så trangsynt. Jeg var tynn og gikk ikke opp i vekt da jeg var 19 år. Begynte deretter å trene, hardt som fanden. Jeg trente 6 dager i uken med 3 splitt program. Og jeg presset meg til jeg fikk blodsprengte årer på armer og ben. Dette gav resultater. 2-3 dager trening i uken er tull, og hvis du har prøvd dette og ikke legger på deg kan du bare slutte å skylde på gener. For da er det innsatsen din det er noe galt med. Gener er det SISTE man skal skylde på, og innsatsen det første. På et år gikk jeg opp 23kg i muskelmasse, UTEN å ha rørt AAS. Jeg spiste rundt 6-7000kcal om dagen, av og til så mye som 12 karbonader bare som ettertrenings-måltid. Sluttet så å trene etter da jeg rev over en scene fordi jeg trente så hardt. Ble deretter feit 2 år etter, og begynte å slanke meg og trene og gikk da ned 31kg. Nå er jeg 25 år og har i dag en rygg som er latterlig bred og solide guns av noen armer. Innsats har alt å si, IKKE gener. Har en kamerat som er 187 og veide 63kg. Spinkel som pokker. Og når han begynte å trene sammen med meg gikk han opp til 76kg på 12 måneder. Men han trente hardt, noen ganger så hardt at han ble kvalm eller nesten besvimte. Og det er kun slik man kan få resultater. Tror du virkelig alle, eller de få som har store muskler og sixpack bare ble sånn av lett trening? Nei, de aller fleste med slik kropp har vært spinkle og trent seg opp. Slik er det bare. Endret 19. juni 2013 av IceBlitz Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 2-3 dager trening i uken er tull På et år gikk jeg opp 23kg i muskelmasse, UTEN å ha rørt AAS. WHAT???? Dude, det er bs. 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 ZEEEZH BRAH. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 WHAT?? Dude, du vet vel at det er et VELDIG kjent fenomen at det går raskere å gå opp i vekt enn ned? På et år gikk jeg opp 23kg i muskelmasse Morsom du. Det tar mye lenger tid å bygge muskelmasse enn å droppe fettprosent. Det er faktisk en helt sinnsykt stor forskjell også. Og 23kg muskelmasse på ett år? Den må du lenger ut på landet med. Tipper 70-80% av det var fett 1 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Uten steroider ? Mulig nr 5 og etter sett litt mer også nr 1. Ikke at jeg har noe imot steroider, kjenner sikkert 100 som har brukt eller bruker.. Morsom du. Det tar mye lenger tid å bygge muskelmasse enn å droppe fettprosent. Det er faktisk en helt sinnsykt stor forskjell også. Og 23kg muskelmasse på ett år? Den må du lenger ut på landet med. Tipper 70-80% av det var fett You said it. Endret 19. juni 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvordan mener du jeg skal finne et eksempel hvor du ikke bare kan peke på dem og si "steroider!!!"? So what om de har brukt steroider, de må fremdeles ut med tung løfting og bra kosthold for å se ut som de gjør nå. Den eneste forskjellen er at det tar kortere tid med steroider enn uten. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Gidd sitere bildene, folkens... Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Morsom du. Det tar mye lenger tid å bygge muskelmasse enn å droppe fettprosent. Det er faktisk en helt sinnsykt stor forskjell også. Og 23kg muskelmasse på ett år? Den må du lenger ut på landet med. Tipper 70-80% av det var fett Hehe, viser bare hvor lite erfaring og hvor lite du har tatt i dersom du noengang har forsøkt å bygge deg opp. Det er forskjell på normal trening og ekstrem trening, og har du ikke forsøkt sistnevnte lurer jeg på hvor du henter fakta fra. Tro hva du vil, jeg har 2stk inbody test skjermaer liggende hjemme som beviser min påstand, en før jeg begynte å trene og en for året etter. Jeg har dog ingenting å bevise overfor deg da jeg ikke kunne brydd meg mindre om hva du tror Mine venner og bekjente så forandringen og det betyr bittelitt mer enn hva en random fyr på et forum tror Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ja for inbody er jo nøyaktig... Man kan manipulere inbody så voldsomt at du vil ikke tro det. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Det er ikke umulig, bare høyst usannsynlig. Om det er sannhet eller ikke er det jo fullstendig likegyldig, det å få ris/ros på et forum angående noe sånt hjelper hverken andre eller deg selv. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Det er ikke umulig, bare høyst usannsynlig. Om det er sannhet eller ikke er det jo fullstendig likegyldig, det å få ris/ros på et forum angående noe sånt hjelper hverken andre eller deg selv. Det har du helt rett i Diskusjon.no måtte ha vært den siste plassen jeg hadde søkt på etter oppmerksomhet haha Så igjen, folk får tro hva de vil, i don't care Alt jeg vet er at det stemmer og det er nok for meg Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Å gå opp 23 kg er nok umulig. Det høyest dokumenterte er 20kg på ett år og dette var en klinisk studie hvor all var kontrollert samt bruken av *hoste* uetisk prestasjonmidler hvor godeste bodybuildern Mike inntok 5000kcal i snitt i løpet av det året. En facinerende studie egentlig. Inbody sier ingenting i og med at den lar seg manipulere av mengde væske og feilmarginen har vist seg å være 12kg+/-. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg tror ikke folk er klar over hvor mye f.eks 10kg muskler er, og hvordan det vil se ut på en kropp. Det utgjør en stor forskjell. 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Jeg har tenkt til å starte på et treningssenter å legge på meg muskelvekt.. Jeg trenger minst 10kg til for å ha en helt grei vekt. Skal ikke si akkuratt hvor høy jeg er og hva jeg veier, men jeg ligger på 18 BMI, mellom 18,5 og 24,9 er noramlt, så jeg ligger 0,5 under. Prøver å spise mye mer nå.. Jeg kan spise mye uten å legge på meg en dritt, så derfor er det å starte å trene min eneste vei opp.. Vil legge til at jeg er ganske høy, og har vokst mye de siste årene (er 17 år gammel), så jeg håper at jeg har sluttet å vokse i høyde nå, og at bredden kommer Edit2: Jeg har ikke en dritt av fett heller, bare muslker og bein (kanskje litt fett der det skal være). Endret 20. juni 2013 av SLi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå