fjarle Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Den populære nettleseren har blitt ny.Sniktitt: Ny versjon av Dolphin-nettleseren slippes i dag Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Har alltid foretrukket denne, ganske grei da den sletter søkehistorikk automatisk ved avslutting ;-) 2 Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Er det nettbrettstøtte? Lurer på om jeg skal ha denne på Padfonen min, fordi både opera og chrome sliter med byttet mellom telefon og nettbrett Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvordan er flash støtten? Den fungerer bra! Du må bare laste ned Flash-applikasjonen først (om du ikke har den allerede), og deretter aktivere den i nettleseren. Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Er det nettbrettstøtte? Lurer på om jeg skal ha denne på Padfonen min, fordi både opera og chrome sliter med byttet mellom telefon og nettbrett Du kan bruke den på nettbrett også, ja! Man kan til og med sende linker mellom enhetene i sanntid, når de er koblet til samme wifi-nett. Se video her: Lenke til kommentar
ubre Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 En ting jeg savner i samtlige(?) nettlesere til Android, er muligheten til å ha adresselinjen nederst på skjermen slik som i IE til WP. En veldig liten detalj, men det gjør det mye enklere og mer komfortabelt å markere adressefeltet. Spesielt på enheter med 4,3"+ skjermstørrelse. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Dolphin 10 har helt grei støtte for html5 også: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg