Mala Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hallo! Har kjøpt en Jensen Airlink 300 D, er litt lei å dra på denn nettverkskabelel mellom stua og stasjonær PC. Men jeg sitter her nå og klør meg i hodet etter å ha installert siste driver fra nettsiden deres, plugget i dongelen og det er det. Inne på enhetsbehandling ligger den oppført som 802.11 n WLAN. Dette er sånne ting jeg ikke takler og styre med lenger, og jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre videre nå. Har prøvd å klikke meg videre i fra enhetsbehandling og oppdatert drivere derifra, men da får jeg ca dette i trynet : At driverprogramvare ble funnet, men det oppstod en feil under installasjon Ikke nok systemressurser blablabla. Driveren er jo installert, dongelen plugget i og den dukker opp. Så hva nå I går prøvde jeg no en Netgear dongle, men den leverte jeg inn i dag ettsom den ikke ville fungere i W8..men nå mistenker jo at det er noe annet som lager faenskap. Bikker snart over til slik frustrasjon her: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 En klassisk formatering gjorde susen:) Lenke til kommentar
JensenScandinavia AS Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 En klassisk formatering gjorde susen:) Bra du fikk det til da. AL300DG fungerer fint i Windows 8 med driver fra nettsiden vår. Vennlig hilsen Tor JensenScandinavia AS Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Ja fungerer strøkent nå! Var vel noe humbug i W8 tenker jeg Lenke til kommentar
sanjo Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hei, har å en airlink 300d men etter at jeg installerte nyeste driver fant hele dongelen min ut at den skulle slutte å virke. virker ikke på andre pc`er. virker ikke som den "starter opp" i det hele tatt, kommer ikke opp at den er tilkoblet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå